26 stycznia 2013

Archiwum - szansy na rangę

Inne pozycje plemienne:
-rangi są za niektóre pozycje (tak, aby było możliwe przeprowadzanie swoich obowiązków, jeśli osoba dobrze będzie spełniać swoją funkcję to dostanie rangę, ale ostrzegam bierzemy czasowy udział)
-jeśli osoba nie będzie dobrze spełniać pozycji, a dostała rangę zostanie zdegradowana

Funkcje dają dodatkową możliwość zdobycia punktów :)

*Ochroniarz
-Pilnowanie czatu plemiennego (przesyłanie screenów w razie łamania regulaminu)
-Pomoc współplemieńca
-W razie kłótni dwóch marzycieli, uspokoić ich

*Wolny strzelec
-robienie map na zamówienie
-branie udział w konkursach na mapy
-zrobienie przynajmniej jednej porządnej mapy plemiennej dla marzycieli

*Animator Zabaw
^Rozrywkowy marzyciel
-Organizowanie imprez
-Realizacja imprez na zamówienia
-W razie niskich rang, zgłaszanie datę imprezy szamanom plemiennym lub na blogu
-Wymyślanie ciekawych imprez (np. tematycznych)
^Przewodnik
-robi wycieczki po ciekawych mapach (chodzi o artystyczne mapy), najlepiej będzie jak pojawi się jedna tematyka, by nie było tylko zwiedzanie mapek
-jeśli chce robi jakąś specjalną mapę lub znajduje specjalną mapę i opowiada o niej ciekawostki oraz pokazuje ciekawe miejsca opisując je (przykład: mapa z wulkanem i opisuje grillowanie przy lawie itp.)
- najlepiej przedstawił jakieś ciekawostki, coś związanego z historią, miejscami pokazanymi a mapie, może geograficzne ciekawostki czy biologiczne, tak jak to przewodnicy robią ;)
^Trener
- Osoba, która przeprowadza treningi (minigry, szaman, moduły)
- Daty treningów zgłaszać Szamanowi lub któremuś z Wodzów
- Można być trenerem tylko jednej dziedziny czyli robić trening zgodnie z tym, co się napisało (np. trening na szamana)
- Zmieniać szybko mapy i udzielać wskazówek w razie pomyłek myszek
- Kiedy mysz nie będzie sobie radzić, wytłumaczyć lub pokazać
^Kluby
Osoby, które organizują spotkania w konkretnej tematyce (jak np. klub Rosa – rysunkowy). Klub jak nazwa wskazuje, posiada członków, którzy regularnie (w miarę możliwości) przychodzą na spotkania.
-pomysł na klub i co będziecie tam robić (nazwa nie musi mieć w sobie klub)
-kluby nie muszą mieć tych samych członków, ale stałych członków prosimy wymieniać
-trzeba raz na jakiś czas przesyłać screeny ze spotkania oraz co się na nim robiło.

*Reporter
- pisanie postów na blogu

* Nadworny Malarz

Tytuły
-tytuł otrzymuje się po wysłaniu pracy lub wykazaniu się
-tytuły nie będą w profilu (to tylko dla naszego plemienia)
-osoba, która ma tytuł będzie mieć wyższą rangę i będzie zapisana
-osoba należąca do plemienia
-tytuł może otrzymać każdy, nawet szaman plemienny
-tytuły przyznawane są tylko przez Znajomą i Marzenie (dlatego też nie będziemy podawać jakie by dostałybyśmy tytuły)

*Cierpliwy
-Zrobienie zdjęć większości marzycieli z osobna z nickiem, których gra i wysłanie swojej pracy Marzeniu na pocztę

*Pomysłodawca
-Osoba, która przesyła bardzo dużo pomysłów
-Pomysły są oryginalne, pomocne lub ciekawe

*Pomocny
-Osoba, która bardzo się wyróżniła wśród myszek, swoją pomocą (jednocześnie nie oczekiwała rangi za to :P)
-Będziemy mieć kilku obserwatorów, oceniających

*Tworzyciel
-Osoba, która robi ciekawe mapy plemienne
-Osoba, której mapy zostały zatwierdzone przez moderacje z tfm

*Baśniowy pionier
-Osoba, która stworzyła coś dla plemienia, na co jeszcze nikt inny nie wpadł (czyli nie chodzi nam, o tworzenie imprez lub map tylko naprawdę coś oryginalnego)
-wykonanie tego musi być bardzo dobre

*Ekspert
-Wątpię, że taki tytuł ktoś dostał, ale spróbujemy
-Aby otrzymać ten tytuł, musisz się wykazać w jakieś z minigier i pokazać bardzo wysoki poziom umiejętności
-Aby otrzymać ekspert ffa: trzeba było mieć określoną liczbę zwycięstw (nie ma już ffa)
-Aby otrzymać ekspert szaman: trzeba na pokoju *shaman mieć 56 poziom (nie chodzi o level twojej myszy, a poziom tam)
-Aby otrzymać ekspert bc: trzeba pokazać jak się przechodzi mapy na bootcamp1, niezależnie od trudności map. Tytuł otrzyma osoba, która będzie dobrze przechodzić mapy. Czas próby: godzina. Zgłaszać się do Znajomej. Termin będzie ustalany oraz znajdziemy inne osoby do oceniania, których nicki nie zostaną ujawnione.


@Także zostanie pokazana lista z ostrzeżeniami oraz osobami, które spamują. Te osoby będą miały większą szansę na wyrzucenie, przy innych incydentach. Ostrzegam, osoba, która otrzyma za dużo skarg zostanie wydalona z plemienia.

@Każdy kto przegina np. nadmiernie spamuje lub męczy wodza plemiennego, może zostać jego ranga obniżona na pomagiera z zapisaniem na liste z ostrzeżeniem.

116 komentarzy:

  1. Jestę Rozrywkowa *o* ja ce być Rozrywkowa

    Muzycznamysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzycznamysz, czy ty nie byłaś wcześniej okrzyknięta plemiennym DJ'ę? Czy to było okolicznościowo?

      Usuń
    2. Ja lub Marzenie będziemy decydować o funkcjach, oczywiście jak będą chętni.
      Mam nadzieję, że przeczytaliście, że rangi są za niektóre pozycje. Za rozrywkową mysz nie jest (chyba, że później osoba się będzie tak wykazywać, aby dostać)

      Usuń
    3. Muszę je dokładnie przeczytać XD. Znajoma ty to masz pomysły :3

      Usuń
    4. Ja chyba jestem Rozrywkowa ;)

      Usuń
  2. Ledwo wyszłam a tu już nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełniam dwie na trzy warunki na wolnego strzelca! *3*
    Nie dostałem jeszcze żadnego zamówienia

    Znajomej należy się baśniowy pionier za wymyślenie czegoś takiego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się. To jej chyba nadam taki tytuł XD

      Usuń
    2. Sama wymyśliłam te tytuły, ale i tak się czuje zaszczycona za nominacje na ten tytuł.

      Tasted nie dam ci rangi za to, ale mogę cię wpisać jako wolny strzelec, jeśli się sprawdzisz dostaniesz za to rangę :)

      Usuń
    3. Dzięki. :D
      Tylko proszę o dosarczanie zamówień. C:

      Usuń
    4. Zamówienia dostaniesz na priv lub będą w ogłoszeniach, zależy ilu się zgłosi na pozycje wolny strzelec :)

      Usuń
  4. [color=#00000]Jestę Menedżerę,Wraz z Tastedę.[/color]
    Wybuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzałke, Wybuchałke prowadzałke ze mnałke restauratałke :3.
      Muszę odwiedzić room *shaman :D

      Usuń
  5. A czy żeby otrzymac ten tytuł i pozycje to trzeba sie zgłosic czy same bedziecie je przydzielac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, ananasie powyżej xD

      Usuń
    2. Ha ha ha jakież to smieszne po prostu usmiałam sie do lez -_-

      Usuń
    3. Możecie się zgłaszać, chyba, że mam przydzielić konkretną datę.

      Usuń
    4. Samemu macie się zgłaszać. Jest was dużo, my tego tak nie ogarniemy :)

      Usuń
    5. Ms. Anonim bez humoru - nje moja wina, że mam słabość do owocków na "a". Np. Ananas, arbuz... avocado :D

      Usuń
    6. Chyba raczej: Tasted z Innym poczuciem humoru.

      Usuń
    7. Gdyby każdy był taki sam, było by nudno.
      Wolę pojęcie wszechstronne.

      Usuń
  6. A mogze byc wiecej niz jedna mysz przy jednym tytule lub pozycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tytule bedzie wiecej myszek, jak je zdobeda :)

      Usuń
    2. Tak można, jeśli będziesz na tyle dobra/y możesz otrzymać wszystkie tytuły, ale z tego co wiem to jeśli się jest w ffa dobrym to gorzej idzie inna minigra.
      Co do pozycji też można więcej ich mieć, ale chodzi o to, żeby nie robić trzech funkcji byle jak.
      Jeśli uważasz, że sobie poradzisz, możesz się zgłosić, sprawdzę jak ci pójdzie każda pozycja/funkcja z osobna :)

      Usuń
  7. Cześć!
    Ja co do bota,
    Zrobiłam wczoraj bota i mam pytanie czy on w ogóle będzie mógł
    urządzać jakiekolwiek zabawy?
    Jeśli tak to bym prosiła dla bota range.
    Tu dane :

    Nick bota : Lisekbot
    Mój nick w grze : Victorynka

    ps: Tak jak jest napisane bota włączę jak większość myszy będzie na TAK.
    :3
    ~Victorynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziesz mogla go wlaczac, przyponij sie jakiemus szamnowi. :)

      Usuń
    2. A bot to tak, że zakłada się jakieś konto i że my na nim gramy i że tak jakby to jest nasze ? ;o
      Zawodowa

      Usuń
    3. Absolutnie nie. Tworzymy w specjalnym programie bota, który potem będzie wyglądać jak mysz, ale nie będziemy mogli się nim poruszać. To jest wtedy bot

      Usuń
    4. Jaki to program ? W ogóle nic nie czaję XD

      Usuń
  8. Chyba się zgłoszę na dj, i tak puszczam z programu XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh. Znajoma, podziwiam, że też to wszystko wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytul Wszechstronny za wykonywanie wszystkich funkcji.
    Przejdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam. Za funkcje tytuł Pracuś, za tytuły Wszechstronny
      → Tasted ←

      Usuń
    2. Nie, bo tytuł ma być za dość spore osiągnięcie, a już widzę słomiany zapał jak się wezmą za wszystkie funkcje. Nie, chodzi o to, aby właśnie było rozdzielenie...

      Usuń
  11. Zapiszesz mnie do pomyslodawcy?Gdzie mam dawac pomysly?A jak co,looknijcie na forum plemienne,prosze.Pokonalem swego lenia.Wiec napisalem post o mapach.Sorram za troszeczke spamu ... ©Copyright by Wybuchacz.All rights reserved.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmmmm. Nie dałeś żadnego pomysłu, więc nie :). Jak podasz kilka ciekawych pomysłów to nie ma sprawy :). Wszelkie pomysły u mnie na poczte :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jak zorganizujesz jakąś imprezę która spodoba się myszkom, rozpatrzę twoją prośbę ;3

      Usuń
  13. Mogę być menadżerem :D

    Wasz lolitkus :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę być ochroniarzem ? Arkosxxx ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij screen ze spamem lub złym zachowaniem na czacie na pocztę Marzenie. Napisz też tam prośbę o to, że chcesz być ochroniarzem i się podpisz.

      Usuń
  15. Czy mogę spróbować zdobyć rangę Trener (ścigający wiatry)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Zerowa chciałabym bardzo bardzo prosić o tytuł menadżer ponieważ bawię się z innymi myszkami często ! I mam szpital w chatce : Znajoma i mam restaurację w chyba pokoju : Natchnienie i w restauracji pracuje Answeeta a w szpitalu ja i na razie nikt ale szukam pracownika ! oczywiście nie narzucam się o danie mi danego tytułu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym odradzała kandydaturę Zerowej, jej zachowanie w plemieniu gdy nie ma żadnego shamana jest bardzo, jakby to powiedzieć, niepoprawne.

      Usuń
    2. Zerowa oprócz Anonima wyżej mamy na ciebie skargi na poczcie nie dostaniesz tej funkcji (to nie tytuł)

      Usuń
  17. Chyba zglosze sie na ochroniarza c(:
    Sama nie wiem. Pozniej to przemysle teraz jestem jakby spiqca c(:

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do Zerowej.. Nie zgadzam się z tym anonimem.. Myślę, że nawet była by dobrym szamanem ponieważ nie przeklina robi screeny zwraca uwagę osobom które łamią zasady regulaminu itd. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bynajmniej do tej pory gdy jestem na tfm to zauwazylam ;)

      Usuń
  19. Chętnie patrzę na ochroniarza :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć
    ''cierpliwy''
    ale nie umiem tak robić
    z OGROMNIASTĄ chęcią bym się tego nauczyła ;C
    Zawodowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Baśniowy Pionier :
    A więc
    wpadłam na taki pomysł aby plemię Marzyciele
    posiadało swój hymn i wiersz
    Hymn myślę, że był by ważną rzeczą w Marzycielach
    Ale zacznę od wiersza :
    Marzenie cieszy się, że ma pod swą opieką tak wspaniałych marzycieli
    Natchnienie z wielkim talentem i z wielką chęcią zawsze chce zrobić dla plemienia coś dobrego
    Adamgalla z siłą denerwuje się gdy widzi hackera
    Znajoma uwielbia robić marzycielom niespodzianki i przyjemności
    Minicoin wie, że marzyciele są ważni
    Binor w siedzi w ciszy i myśli jak bardzo Marzyciele są nie obojętni

    To są właśnie Marzyciele - zawsze pełni gorącego serca, pełnego miłości.

    A Hymn jeszcze dopracowuję jak coś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawodowa.
      Nie podpisałam się xD

      Usuń
    2. Tylko tyle?
      Jak wyżej napisane: wykonanie musi być naprawdę dobre :P

      Usuń
  22. A ten Cierpliwy to po prostu robić zdjęcia marzycielom ?


    ~Zuziaxa , a kto inny ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i ich nicki. Najmniej 200 osobom ;)

      Usuń
    2. Najmniej ? xD O matko . to mi zajmie wiekii .. a potem jak to zliczyć x3
      Marzenie aż tyle ? Zlituj się .. :d

      -Zuza

      Usuń
  23. Ale , ale ja i tak nie mogę ich znaleźć . Wszyscy gdzieś łażą >.<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sweretyy moge być ochroniarzem,rozrywkowym marzycielem lub menadzerem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc, aby dostać ochroniarza w marzycielach, musisz wysłać screen ze złym zachowaniem (marzyciela) na pocztę: marzenie@opoczta.pl

      Aby dostać menadżera zacznij robić własną działalność w tfm, restauracja lub coś, a potem jak w to się trochę wkręcisz wpadnę z jakiś szamanem i ocenimy czy dostaniesz te funkcje ;)

      Usuń
    2. A jak założyć restauracje?

      Usuń
    3. A to już zależy od ciebie. Jeśli zaczniesz przy stolikach robić dla zabawy restauracje i uda ci się znaleźć osobę (kelnera), która będzie stałą osobą, to myślę, że wtedy założysz. Wymyśl przy okazji nazwę, a jak będziesz chciała to coś więcej.

      Usuń
  25. Bardzo bym chciała być rozrywkowym marzycielem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorganizuj jakąś imprezę (np. urodzinowa) zrób screeny z imprezy (nie tylko siebie) i daj opis (trochę dłuższy) tej całej imprezy.
      Skarg poważnych (o poważnych wiem, reszta to zależy) na ciebie nie było- więc jeden z warunków już spełniasz ;)

      Usuń
  26. Ja Kisielekkk i mam pytanie jak być stylistą, bo nawet się na tym znam i chciałabym się zapisać :)
    PS Jak było napisane( ja nie przeczytałam )to olejcie to :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj zgłoszenie na marzenie@opoczta.pl
      Oceń kilka strojów oraz napisz dlaczego są dobre. Wady i zalety. Zadamy ci kilka pytań, a jak zachwycisz to dostaniesz te funkcje.

      Usuń
  27. Ja nie widze, albo teog tu nie ma.
    Ale jak się nazywa ten tytuł lub funkcja dla drużynowego? Bo nie wiem xd
    Proszę o konkretną odpowiedź lub o link żebym sobie przeczytąłma
    Sukisorra
    ( Sorra )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw wchodzisz w stronę ważne informacje (http://plemie-marzyciele.blogspot.com/p/wazne-informacje-plemienne.html) później klikasz Ważne (http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/01/wazne.html) <--- tu są funkcje

      A rekrutacja na drużynowego jest w etykietach ogłoszenia: http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/04/rekrutacja-na-druzynowego.html

      Usuń
  28. Jak być stylistą ? :D Chciałabym zapisać się na stylistę Pozdrawiam Inousia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze brakuje pisarza

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabym być stylistą? Jeśli nie tutaj się zgłasza to jeśli ktoś może to niech mi powie gdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tfm jestem Desherinka

      Usuń
    2. Przyślę prace jeśli ktoś poda gdzie XD

      Usuń
    3. szamanplemiennyznajoma@gmail.com -jeśli nie dam odpowiedzi po trzech to napisz w komentarzu.

      Usuń
  31. A oto mój wierszyk (mój nick to Xjankosx)
    (chcem abym był pisarzem!)

    Marzycielka
    to wielbicielka
    Znajoma
    jest zawsze ruchoma
    Inni są jak zwykle
    najszybsi,najsprawniejsi
    i aktualniejsi
    zaraz będzie koniec
    , bo teraz muszę biec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czegoś więcej...

      Usuń
    2. wymysle cos na pewno (sorry ze tak pozno bylem na obozie)

      Usuń
  32. Chciałbym być ochroniarzem tylko na jaki email wysłać zdjęcia?

    ~Adamator

    OdpowiedzUsuń
  33. Ranga na kogoś kto rysuje różne rzeczy dla Marzycieli! Byłabym przydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak. Ranga za niektóre funkcje to po dłuższym czasie jak solidnie będzie się robić jakąś funkcje, a nie tylko widniało na liście.

      Aby się zgłosić na nadwornego malarza, napisz na szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      Daj tam obrazek myszy narysowanej przez ciebie. Widzisz myszy po prawej, to szamani, narysuj kogoś z nich albo marzyciela jak znajdziesz jakiegoś ciekawego do narysowania, ale wtedy prześlij mi screen tej myszki :)

      Usuń
  34. Mogę tytuł ochroniarz ?
    Qiutika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij trzy screeny ze złym zachowaniem w różnych sytuacjach do Marzenie marzenie@opoczta.pl

      Usuń
  35. Jednak stwierdziłam że zgłaszam się na Menadżera XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządź coś wyślij screen :)

      Usuń
    2. Ale skąd myszy będą wiedziały o tym że próbuję/

      Usuń
  36. Kocham imprezki spróbuje coś zrobić np pilnować czatu lub coś innego c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi na pocztę co chcesz robić:

      szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      Usuń
  37. chciała bym byc rozrywkowa więc pomysle nad jakas imprezą

    OdpowiedzUsuń
  38. Mogłabym dostać funkcję ochroniarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij 3 różne screen ze zgłoszeniami na złe zachowanie na marzenie@opoczta.pl i jednocześnie do mnie szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      Marzenie przyjmuję zgłoszenia, a ja daję funkcję i liczę punkty

      Usuń
  39. Byłabym chętna na funkcję "Wolny Strzelec", co mam zrobić, żeby ją dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zbudować jakąś mapkę i zgłosić się do Znajomej na pocztę. O pocztę popytaj szamanów.

      Usuń
    2. Więc tak ja patrzę jakie rekrut zrobił mapy. Sprawdzam też najlepsze mapy wytypowane przez osobę. Potem zlecam zrobienie mapy. Jeśli nadal zainteresowany/a mój mail to:
      szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      Usuń
  40. Hmm JA raczej bym była Menedżer :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, to jeśli będę wam dawała różne pomysły, to dostanę rangę, jeśli dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie teraz przez to ranga jest prawie nieosiągalna... bo to powinny być pomysły-oryginalne, do zrealizowania, które można zrobić, a to nie jest takie proste..

      Jednak jak dostaniesz za to ten tytuł plemienny to tak masz rangę- według mnie bardzo trudne o;

      Usuń
  42. Ja chcę styliste. Uwielbiam się przebierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi na mail- stroje i opisy do nich

      Temat- strój na lato

      Usuń
    2. Dobrze :)

      Usuń
  43. Ja chce bardzo bardzo bardzo Wolnego Strzelca :3 Screeny wyśle ci na maila (tylko muszę poczekać na konek ) *0* A jak cuś to też mg z chęcią Tworzyciela ? Pozdrawia Lagunees :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze uwielbiam się przebierać więc wyśle ci na maila też opis ubrania na ,,STYLISTE" :D

      Usuń
    2. W razie co, mój mail to: szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      Co do konkursu...
      Nie musisz czekać. Wyślij mi swoje mapy

      Usuń