15 stycznia 2013

Występ zespołu

Dzisiaj w plemieniu Shilla, Kotekbezmlot i Agatedoli zorganizowały występ taneczny.
Niektóre myszki były bardzo nie miłe i popsuły dziewczyną koncert.
Te myszki powinny przeprosić dziewczyny.
Jednak mi się występ podobał ;D

Niestety później powstała nieprzyjemna sytuacja i myszki buczały jeszcze w czasie występu na tancerki. Innym myszkom się się podobało. Więc było więcej oklasków.


Powodzenia następnym razem i życzę wam dobrej widowni
z pozdrowieniem od jednego szamana, który został do końca.

38 komentarzy:

  1. Mogę przesłać screeny z tego występu bo pozniej dali im szanse wystąpić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że te 2 wystarczą :D

      Usuń
    2. O nie ... Jednak mi się usunęły przepraszam

      Usuń
    3. Dlaczego Cię nie ma na tfm Marzenie?

      Usuń
    4. Bo nie. Miałam dosyć marzycieli. Wolę siedzieć na blogu :)

      Usuń
    5. Niektórzy przegięli :/

      Usuń
    6. Ohh szkoda , teraz chyba jest imprezka

      Usuń
    7. Nie żałuję, że przegapiłam. Od teraz szamani plemienni są od imprez :)

      Usuń
    8. A co ty robisz na bloogu ?? Piszesz teraz ?? Czy czytasz posty?? nie nudzi Ci się ^_^??

      Usuń
    9. Mam włączoną pocztę i mnie informuje czy ktoś dodał komentarz :). A tak to robię coś innego :)

      Usuń
  2. Drogi zespole taneczny, nie poddawajcie się
    Myślę, że następne występy będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też był dobry , tylko inni im przeszkadzali -_-

      Usuń
    2. Tak czasem mają nasi marzyciele. Szczególnie Murasia i Ageron przeszkadzali.

      Usuń
    3. No , trochę przesadzili i przez to sprowokowali innych :/

      Usuń
    4. Ja tam nie będę oceniać jaki wasz występ był, bo później nie słyszałam już melodii i występ był jakby przerwany w połowie.

      Usuń
    5. Ale nie mój tylko ich xD. Ja tutaj tylko sobie piszę nie jestem żadną osobą z tamtego zespołu.

      Usuń
    6. Ja w ogóle też nie będę oceniać, bo nic nie zobaczyłam. Straciłam cierpliwość :)

      Usuń
  3. Ja sobie poszłam, nie miałam zamiaru gapić się na te bezduszne istoty. Ogólnie szkoda,że niektórzy popsuli występ, byłam na ostatnich paru minutach i podobno pod koniec dwie dziewczyny dokończyły swój układ. Jeśli te "niegrzeczne" osoby znów będą komuś przeszkadzać, to ja mam tego dosyć. Brak kultury po prosty. Dziękuje i gratuluję dziewczyną za wytrzymałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gratuluje wytrzymałości :). Agatedoll, następnym razem się uda :)

      Usuń
    2. No rzeczywiście dziewczyny miały wielką cierpliwość. Ja nie chciałam iść. Patrzyłam , czy ci "niegrzeczni" Marzyciele się w końcu uspokoją. I Tak , to prawda dziewczyny dokończyły swój układ , ale zostały jeszcze niektóre złe osoby.

      Usuń
    3. Następnym razem sobie spiszę te osoby. Takie osoby będą miały mniejszą szansę na rangę :)

      Usuń
    4. I na czarną listę xD

      Usuń
    5. Na czarną listę za takie coś nie umieszczę :)

      Usuń
    6. No , chyba , że dalej będą się tak popisywać xD Ale myślę , że im przejdzie.

      Usuń
    7. Jestem ciekawa czy niektórzy Marzyciele pozwolą nam na następny raz ;)

      Usuń
    8. Dziwne jest to,że nawet Marzenie nie posłuchali, mnie zezłościli całą sytuacją oddaliłam się na osobno room potem z Kamilą wróciłam na imprezę, widziałam końcówkę. Rosaliekalen (czy jakoś tak) bez przerwy przeszkadzała na próbach, no cóż. Już jest po wszystkim :)

      Usuń
    9. Bez przesady z tą czarną listą. Lądują tam naprawdę chamskie myszki, czyli prześladowcy, osoby reklamujące inne plemienia, obrażające ciągle na czacie plemiennym, piszące brednie na czacie plemiennym, obrażanie innych kultur lub religii itp.

      Usuń
    10. Trudno powiedzieć xD

      Usuń
    11. No tak nie miałam dosłownie tego na myśli , tylko jako żart.

      Usuń
    12. Następnym razem tak nie żartuj ;)

      Usuń
    13. xD Okay ^_^

      Usuń
    14. Ominął mnie mój własny występ, kurde -,-
      Mnie wszystko omija - Monnari

      Usuń
    15. A była o tym informacja od 2 tyg

      Usuń
  4. Aga ładnie ty tańczyłaś i tamte myszki , nie podawajcie się następnym razem pójdzie lepiej . Podro

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się domyśliłam, że nie będzie współpracy od strony widowni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, czyli to ta grupa taneczna. Ja bym ich wywalała za niesłuchanie, ale wiem, że Marzenie za to nie wywalasz :)

    OdpowiedzUsuń