17 czerwca 2014

Dzień chmur

Praca Muchaczyk
Pomysł: Muchaczyk
Organizator: Chaikall, zabawa zbieranie chmur Muchaczyk
Miejsce: chatka plemienna, room chaikall
Godzina: 16:30 - 18:00
Liczba myszek: 10 - 19
Screeny: Zamieszany, Marzenie
Punkty: Muchaczyk 1 (pomysł), 5 (gra),  9 (mapki), 3 (rysunek)
Zamieszany 3 (screeny), Chaikall 8 (organizator), Lilianelle 2 (mapa)

Opis Chaikalla
Dzisiaj odbył się dzień Chmur. Kolejny dzień w kalendarzu miesiąca Marzycieli. Rozpoczął się on o 16:30. Na samym początku siedzieliśmy na mapie z Chmurami i słuchaliśmy kołysanki o chmurach. Potem mnie wywaliło ale do tego możemy już się przyzwyczaić. Gdy wróciłem do gry zacząłem zbierać zgłoszenia na konkurs na najładniejsze przebranie za Chmurę. Udział brali: Aniuschan, Omoroz, Scheynne, Bogiwis, Malwik, Elitarymouse, Zamieszany i ktoś jeszcze, ale nie pamiętam. Nie liczyły się tylko głosy jury. Żeby było sprawiedliwie dałem możliwość głosowania widowni, wysyłali "sms" do mnie na szept i liczyliśmy głosy. Były 3 kategorie:
-Chmura 
-Chmura Burzowa
-Chmura deszczowa
Z każdej konkurencji po kolei odpadało kilka osób, po pierwszej konkurencji w grze zostali Aniuschan Zamieszany, Sukisorra i Omoroz. Oni mieli za zadanie przebrać się za chmurę burzową. Po ocenieniu strojów w tej konkurencji i po głosach widzów z konkursu wypadli Aniuschan i Zamieszany. W ścisłym finale zobaczyliśmy więc Sukisorrę i Omoroz.  Finalistki musiały się przebrać za Chmure deszczową, w międzyczasie Nikolkakolka i Marzenie opowiadały ciekawostki o chmurach, a ja zadawałem pytania. W tym czasie Omoroz i Aniuschan szykowały się do finałowej konkurencji. Kiedy finalistki były gotowe i się pokazały, otworzyliśmy tak zwane linie smsowe i można było głosować XD. Decyzją widzów konkurs wygrała Omoroz.
 Po konkursie przenieśliśmy się na mulodrome gdzie rozpoczęliśmy walkę Chmury Deszczowe vs Chmury Burzowe. Były 3 serie po 10 rund. Każdą serie wygrały Chmury Deszczowe. W składzie byli: Fiszka, Aniuschan, Niktwazny, Sukisorra i ja ^^.
   Następnym etapem dnia Chmur była zabawa w szukanie Chmur. Odbywała się ona na mapie przygotowanej przez Muchaczyka. Zabawa była fajna. Udział brało dużo myszek i wszystkim się ta zabawa podobała. (Z małymi problemami na początku).

Opis od Marzenie (dodatkowy)
Gra w zbieranie chmur początkowo sprawiała trudności. Myszki nie słuchały się organizatora. Dopiero jak do akcji weszłam ja z Mrkapii udało nam się coś zorganizować. Podzieliliśmy się na dwie drużyny. Niebieską i czerwoną. Rywalizacja trwała do 8 rund. Zmieniliśmy strony w międzyczasie, bo na naszej lagowało, a potem po przeniesieniu było podobnie. W czasie trwania zabawy Muchaczyk jeszcze poprawiał mapę. Wygrali czerwoni (bo był tam Lekkoduch - wysyłał lagi na przeciwną drużynę).
Po grze myszki chciały zagrać w deatchmatch. Było dużo na to głosów, dlatego minigra została włączona.
Na koniec wpadła Znajoma (jeszcze podczas deatchmatch) i puściła nam kilka chmurzastych mapek :D
Galeria:












2 komentarze:

  1. Tam są blady ;-;
    W finale byłam ja i Omo, a nie Omo ii Ania. W tym konkursie jeszcze ja bram udział xd

    OdpowiedzUsuń