24 czerwca 2014

Dzień reklam

Pomysłodawca:
Organizator: Znajoma
Godzina: po 22
Liczba osób: 4-6
Punkty: Chaikall -2(za wywołanie spamu), Kochana 2(mapa), Muchaczyk 2(mapa)

Mapy graczy marzycieli poprawiły mi trochę humor, więc dodałam punkty...w razie co nie daję często za mapy

Nie mogłam wejść wcześniej... nikt mnie nie zastąpił. Organizator zaplanowany nie wszedł.
 Jednak dzień zależał od was, naoglądaliście się reklam? xD

Jaką reklamę najbardziej lubicie?
Czy w ogóle lubicie reklamy? xD

Dzień bez szaleństw, ale za to krótki i przyjemny :)

Galeria:

Mapa Muchaczyk

Mapa Koochana

9 komentarzy:

  1. oh oh Znajoma sie na de mną ulitowała i dąła o punkt mniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję sarkazm?

      Hmm.... warto to zapamiętać....

      Usuń
  2. szkoda że dzień trwał jedynie 28minut, ale było zabawnie ^ ^
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutka ta ostatnia mapa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Zorganizowałem ten dzień. Nawet robiłem screeny. Tylko, że po kilku minutach w chatce zostałem tylko ja z Sukisorrą, a jak pisałem na plemiennym, że trwa dzień reklam, jedyną reakcją było ,,ignorujemy cię Fili". Więc stwierdziłem, że to nie ma sensu. ,,4-6 osób" i ,,28 minut" utwierdza mnie w przekonaniu, że sam pomysł na ten dzień był czyjąś wielką pomyłką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne ile osób było. Jeśli zrobiłeś screeny trzeba było je podesłać :) Ja niestety nie mogłam wpaść tego dnia, by wesprzeć. Jedyne czego się dowiedziałam to to, że nikt nie urządził. A ty mi nawet na poczcie żadnej wiadomości nie wysłałeś.

      Usuń
    2. Źli!
      Pisali, że nie zrobiłeś eventu(dnia reklam) ;/
      Nie wiedziałam, że ci nie wyszedł ;-;

      Usuń