18 czerwca 2014

Dzień talentów - głównie konkurs mam talent

PUNKTY ZA MAM TALENT JEST PRAWIE NA SAMYM DOLE
Pomysłodawca: Znajoma, Mrkapii
Organizator: Gunitor, Mrkapii, Znajoma
Miejsce: room #Music MamTalent
Godziny: 17:40 - 20:00
Liczba myszek: 42-52
Screeny: Zamieszany, Marzenie
Punkty: Zamieszany 4 (zdjęcia i opis) (reszta punktów będzie przyznana potem)

Opis od Marzenie:
Mam talent był inicjatywą Mrkapii i Znajomej. Połączony konkurs plemion Marzyciele i Mysia Norkaa. Na ten konkurs szykowaliśmy się już wcześniej. Z uprzejmości Ouake i Gunitora otrzymaliśmy na ten dzień przepiękną scenę. Długo im zajęło tworzenie sceny, wiele pracy w nią włożyli. Za co bardzo, bardzo, bardzo (wiele bardzo) dziękuję :) By brać udział w konkursie należało zgłosić się wcześniej. Gunitor stworzył na to nawet specjalną zakładkę na swoim blogu. Przyszłam przed czasem i już byłam wołana na room. Kiedy weszłam, już było ok 30 osób. Po krótkiej chwili szybko się zapełniło do 50. Pokój miał limit do 50 osób, co stwarzało pewne problemy. By mogły wejść osoby występujące musieliśmy wywalać kogoś kto był na roomie. Dlatego też powstało opóźnienie z rozpoczęciem. Nie na tyle duże, ale już pojawiły się pretensje.
Gunitor wywoływał po kolei osoby, które pojawiały się na scenie i prezentowały swój talent. Zdarzyły się myszki, które odpadły. Dobrze nam szło prowadzenie do czasu spamu lua przez kilka myszek. Skrypt nie jest doskonały, wiadomo, że mogły zdarzyć się błędy. Myszki przeszkadzały nam w prowadzeniu, co przedłużyło trwanie konkursu. Gunitor potem wyszedł i jurorzy sami prowadzili konkurs. W tym czasie przyszły myszki, które obrażały jurorów, plemiona itd. Coraz ciężej się prowadziło konkurs, ale wytrwale prowadziliśmy dalej. Pod koniec już nie mieliśmy sił. Po ostatniej myszce szybko wybraliśmy zwycięzców.

Wyróżnienie dostał Michaluk za swój występ.
Trzecie miejsce zajął Zamieszany za przedstawienie wiersza własnego autorstwa.
Drugie miejsce należało do Thesaszapls (mogłam nick przekręcić) za teledysk, który sama nagrała.
Pierwsze miejsce zajęła Nikawaw za pokazanie krótkiego filmiku jak rysuje :)

Opis od Zamieszanego:
Początek na Mam Talent był bardzo ciężki pełen przygotowań, spamu i lagów ale wreszcie się udało. Na początek gdy jakaś myszka chciała wejść na room gdzie się to odbywa to została wyrzucana na inny room ale wreszcie potem się udawało. Mapka była przepiękna , oczywiście wykonana przez Gunitora ale skrypty LUA zawdzięczamy Ouake. Jurorami byli Znajoma, Mrkapii i Marzenie. Przy ostatnim pokazie było najwięcej lagów ale oraz zabawy i tańca no ale również wymachiwania flagą Brazylii xD. 

Wyróżniony został Michaluk, 3 miejsce zająłem ja (Zamieszany), 2 miejsce Theszaszapl (nwm czy nie pomyliłem), 1 Nikawaw. Potem Mam Talent przemieniło się w imprezę. Gratuluje uczestnikom, wyróżnionemu, finalistom i zwycięzcy. 
OD ZNAJOMEJ

 Wyżej jest treść dodam zdjęcia i punkty oraz uczestników :)
Nikawaw -3 na tak- rysowanie- bardzo dobre
Dammyszka -2 na tak- tańczenie- tak sobie
Bloomciaxd -2 na tak tańczenie- lepiej niż poprzednik

Tomiek- 2 na tak
 Sabekicoco- 3 razy nie- tańczenie
Englishpolis- 3 na nie- tańczenie

 Mcceans -2 na tak- tańczenie takie sobie
Susussie- 3 na tak- dobre
Julileczka,Lalajka, Melisasta-trzy na tak- może być
Thesaszalps-3na tak- teledysk
Magicznamaja, szalonajulcia- 2 na tak tańczenie-tak sobie
Chaikall 2 na nie- tańczenie
Venillios, Jestesere- wycofali się
Kabaws śpiew- trzy razy na nie
Klaudiamr, Kiciamra- lustro, obrazek- dwa na nie
Zamieszany wiersz- trzy razy na tak
Myszthola, Oracz-2 dwa nie-tańczenie
Michaluk-trzy tak tańczenie
Dawidtg 3 na nie - tańczenie
Kruwkaq 2 na tak- rysowanie tak sobie


Osoby, które się zgłosiły >>link<<
Punktacja:
Thesaszalps 20( 2 miejsce)-o ile jest w marzycielach >.<
Zamieszany 15 (3 miejsce)
Michaluk 8(wyróżnienie)
Chaikall 4(udział i zgarnięcie dwa razy tak)
Kruwkaq 4(udział i zgarnięcie dwa razy tak)

Jeśli ktoś należy z tej listy do marzycieli, a nie zostały mu przynane punkty niech piszę w komentarzu 
 

7 komentarzy:

  1. dodacie mnie do waszego plemienia jestem zuzaioliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne- napisz na szepcie komuś, kto może dodawać
      np.
      Znajoma, Aniuschan, Sukisorra, Fiszka, Adamgalla, Binor

      Wystarczy dodać do znajomych, czekać aż będą online i poprosić o wejście- uwaga osoby mogą być afk.

      Usuń
  2. Thesaszalps i Michaluk należą do Mysiej Norkii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodajcie do plemka jestem Wielkislonik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodajcie do plemka jestem Wielkislonik.

    OdpowiedzUsuń