12 czerwca 2014

Dzień kreskówek

Pomysłodawca:Lemoneye
Organizator: Znajoma
Czas: 17:30-19:30
Miejsce: chatka plemienna
Punkty: Sukisorra 1(aktywność), Tasted 1(aktywność), Dawidmdzpl  1(aktywność), Anastaziaq 1(aktywność), Lemoneye 1(pomysłodawca)
Minusowe punkty:Lemoneye -5(zgłoszona organizatorka nie zrobiła dnia)

Raczej każdy czytający ten post widział jakąś kreskówkę. To zawsze było i będzie... ale kto celebrował kreskówki ze znajomymi?

Dzisiaj marzyciele (moi współplemieńcy) dokonali tego!

To zadziwiające? Niesamowite? Czy jakiś dziwny wymysł?

Marzyciele przypomnieli sobie niektóre kreskówki i... podobne xD

Co się okazało?
Najbardziej znaną i tolerowaną kreskówką były: POKEMONY

Po zwiedzeniu kilkudziesięciu map (może mniej)- zaczęliśmy grać w poki xD

Cóż ja zostałam trenerem xD
A reszta chętnych pokemonami:
[Tasted] Dawid, lodowym
[Sukisorra] wodny-ziemnym
[Tasted] Ania to normalny xD
[Tasted] Aniu - Smok/Cień
[Tasted] TRAWIASTO PSYCHICZNY
[Anastaziaq] Jesztem wodno-stalowy pokemonik x3

Wynik zabawy: Oswojone pokemony dwa. Złapane 0

Na końcu było już tylko tańcowanie.


 GALERIA:


6 komentarzy:

  1. Może ktoś się załapie.

    Ankieta na punkt

    1. Jaka jest wasza ulubiona kreskówka/bajka
    2. Czym jest dla ciebie kreskówka?
    3. Czego nauczyły cię kreskówki? XD
    4. Jest postać, której nie lubisz? Jak tak to kto? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być fajnie, szczególnie, że pojawiły się pokemony. :D A ja jestem trawiasta!

    OdpowiedzUsuń
  3. A może mnie ktoś zaprosić do teg o plemka? Zazwyczaj jestem w 801

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proś szamanów o zaproszenie >>>

      Usuń
    2. Lepiej pisać na szept.
      Jest event to łatwiej można spotkać myszy
      Bardzo często jest:
      Aniuschan, Fiszka, Sukisorra

      Usuń