13 czerwca 2014

Dzień paradoxxxxów

Pomysłodawca: Tasted
Organizator: Znajoma
Czas: przed 19-przed 20
Miejsce: Chatka plemienna
Liczba osób: 10-18
Punkty: Tasted 1(pomysłodawca)

Miałam tyko mapy- pomysłu na dzień nie.
Organizator się nie zjawił, więc oprócz puszczania map i kuku pytań nie było nic więcej.
Tak mi lagowało, że trudno było czytać- trudno dyskutować.

Nie wiem co organizator chciał zrobić- nie przekazał szczegółów i nie był pewien, czy dotrze- nie przybył.

To tyle...

Nie komentujecie aż tak, więc chyba za dużo jest liter- skróciłam.

Galeria:
















3 komentarze:

  1. Ćśśiii :D
    ~ Fiszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na połowie fotek xD
    Nawet zostało uwiecznione moje stwierdzenie na temat farbowania włosów na żółto-zielono, i moje *Przerażenie* na mapie gdy byłam szamanem :D
    -Eli

    OdpowiedzUsuń