21 czerwca 2014

Dzień sojuszników

Pomysłodawca: Aniuschan
Organizator: Mysia Norkaa (wódz Mrkapii), Znajoma (inne)
Miejsce: /room Znajoma (mulodrome) i chatka plemienna Mysiej Norki
Punkty: Macieka 1(pomysł- mulodrome) 1(aktywność), Sukisorra 1(pomysł), Aniuschan 1(pomysłodawca)

Dzień bardziej skupiony na sojusznikach.
Pierwsze: nie było na początku sojuszników, więc były plany co można zrobić z nimi i jakby ich nie było.

Kiedy się pojawił Mrkapii- zgromadziliśmy się na prywatnym pokoju (/room Znajoma z hasłem: sojusz), aby zagrać w mulodrome. Były dwie rundy, aby każdy mógł zagrać ;) Mysia Norkaa wygrała w obu rundach z dużą przewagą. Możliwe, że zawody się powtórzą dla zabawy.... jeśli ktoś traktuje to poważnie to lepiej niech nie gra xD

Później wódz zapraszał myszki z naszego plemienia do swojej chatki. Czyli ten kto się zgłosił na moje pytanie to wszedł :]
Tańce oraz zabawy na różnych mapach eventowych :)

Także były gry z lua
1. Przebieranki
2. Gigavanilla

Nie będę dalej aż tak opisywać, bo wiadomo co mogło się dziać ;)


 Galeria:











A wy jakie jeszcze macie sojusze? :)

4 komentarze:

  1. Miło było nam się razem z Wami bawić :)
    Wpadajcie do nas częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się brać wesołą kompanie albo sama wpadać :)

      Usuń
  2. Ja jestem pomysłodawcą :)
    Tzn wymyśliłam, że będzie taki dzień ale nic na niego nie XD
    /Aniuschan

    OdpowiedzUsuń