27 czerwca 2014

Dzień księżyca

Informacje podstawowe:
Pomysłodawca: Aniuschan
Organizator: Aniuschan
Czas: 17:30 - 18:30;
Miejsce: Chatka plemienna
Liczba osób: 7-10;
Punkty:Aniuschan 12(organizacjadnia), 1(screen)

Opis:

Na początek dałam kilka mapek wybranych przez Znajomą. Bardzo za nie dziękuję. :) Trochę mi plany się pokrzyżowały, bo po mapkach miałam dać małe Top Księżyca, jednak było za mało zgłoszonych myszek. Niestety było mało myszek mimo tej pory, a jednak włączyłam #ratapult, a potem #ffarace. Później znudzonym myszkom został puszczony #deathmatch. Dlatego też postanowiłam zrobić jeszcze raz, ale później, jednak no... Musiałam pójść i nie zrobiłam.
 Słowa pochwalne xD

Chwalcie Daleja wielkiego
Uratuj mnie Mysi władco od zła lagów, bugów. Pomóż mi dotrzeć do sera. Chroń mnie przed nobami i mądrze szamanować. Wskaż mi łatwą drogę i oświeć mnie, gdy czytam czat,kiedy są "pro"

Broń innych Daleju, gdy mam ich ratować. Będę wychwalać imię twoje.
Tak cię proszę ja.

3 komentarze:

  1. hah super ta modlitwa xD jak znalazłaś mapki? moge kody z tych na screenach? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapki znajdują się na cheeseformice.com Jest tam od groma mapek. Najlepiej szukać w p1 ;)

      Usuń
    2. Szukałam na cfm w oficjalnym spisie map. Twórcy map potrafią zachwycać ;)

      Moje słowa(modlitwa), ale jak czytam trzeba je dopracować xD

      Usuń