3 czerwca 2014

Dzień susła

  Dzień Susła zaczął się o 17. Na początku dnia było 7 myszy, a najwięcej było 18.
Podstawowe informacje:
Pomysłodawca- Sukisorra
Organizator - Sukisorra

Punkty przyznane (Znajoma): Sukisorra 1(pomysłodawca), 13(za organizacje dnia), Horaniotin  6(konkurs), Fiszka 3(screeny)

Zaczęłam od pokazania mapek, wyścigu i przebierania się za susły a zakończyłam campal'em i deathmatch.
Ogólnie moim zdaniem dzień przebiegł sprawnie :)
~
Sukisorra

Znajoma, załapałam się na deathmatch o to zdjęcia:

No i konkurs:



Wysłała jedna osoba, więc automatycznie zajmuję pierwsze miejsce.
Gratulacje dla Horaniotin!


INFORMACJA RANKING PUNKTÓW:
Maj i czerwiec będą złączone. Osoba, która zdobędzie ponad 123 punktów- bez wliczanych punktów za miejsce to: jeśli w ogóle komuś się to uda- zdobywa tytuł plemienny ;)

1 komentarz:

  1. Yay załapałam się na zdjęcia ;3 Super zabawa była szczególnie na deathmatchu ^^
    P.S Jestem nowa w plemku :)
    Pozdrawiam Leeyenka ^^

    OdpowiedzUsuń