30 czerwca 2014

Dzień Marzyciela - QUIZ plemienny, wyniki konkursu


Organizator: Marzenie, Znajoma

Przed godziną 17:00 zbierałam zgłoszenia do QUIZU. O 17:00 zaczęłam wypisywać zasady dotyczące Quizu. Trochę mi to zajęło, dlatego rozpoczęliśmy z opóźnieniem.
Osoby, które zgłosiły się do konkursu:




Chaikall  10
Fiszka 11
Sukisorra 6
Elitarnymouse6
Supnika 7
Angelmindy7
Gandalfek 2
Gigisiek
Klipus 2
Bogiwis
Abzeit 2
Milek 1 - nick pewnie na screenie
Cinekziomek
Każda osoba, która odpowiedziała na pytanie otrzymuje punkty :).

Od Znajomej:
• [Muchaczyk] Znajoma? Dodasz że Quiz trwał 2godziny 10minut 20sekund =tak dodałam ;)
Pytania były zeszłoroczne i nowe ;)
Wysoko punkty, bo wiedza wielka ;)
Punktacja: Fiszka (?, niżej coś specjalnego),Chaikall 20(drugie miejsce), Supnika 15(trzecie miejsce), Angelmindy 15(trzecie miejsce), Sukisorra 10(czwarte miejsce), Elitarymouse 10(czwarte miejsce), Gandalfek 4(udział i odpowiedź), Klipus 4(udział i odpwowiedź), Azbeit 2(udział i odpowiedź), Dawidzmpl 3(pomocny skrypt)
Zabawa ;)
Do kartki z kalendarza: Emaplx 4(c), Chaikall 4(c), Inousia 4(c), Ollamuso 4(c), Sukisorra 4(c), Minoriee 4(c), Zuziaxa 5(b), Muchaczyk 6(a)
FISZKA- tytuł: kompetentny (marzyciel) zuzsona4(c)

Po konkursie, zabawa na mapie ;)


Znowu od Marzenie:
Wyniki kartki z kalendarza.
Uczestnicy:
Chaikall

Emaplx

Horaniotin (nie marzyciel)

Inousia

Minoriee

Ollamuso

Sukisorra

Zuzsona

Wyróżnienie:
Zuziaxa

Wygrywa:
Muchaczyk


Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie.

17 komentarzy:

  1. U podium! *-*
    ~~Angelmindy~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygrać coś tak ważnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje wygranej i zdobycia tytułów.

      Należysz do garstki, która ma tytuł plemienny xD

      Usuń
  3. Wysłałem do Marzenie kartkę, dosłałem nick, wygrała. Ale nie pisze tam mojego nicku pod tym :<
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U góry masz Muchaczyk 6(a)
      Domyślą sie że wygrałeś :3

      Usuń
    2. Nie musiałam akurat widzieć podpisu, aby rozróżnić twoją i Zuziaxy prace ;)

      Usuń
  4. Dlaczego mnie niema tam gdzie są wszyscy któży brali budział w konkursie na kartkę z kalędarza :(
    Zuzsona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie doszła. Wyślij jeszcze raz na moją pocztę to dorzucę do posta. :)

      Usuń
  5. Dlaczego?
    Zuzsona

    OdpowiedzUsuń