2 czerwca 2014

Dzień znajomych ze znajomymi dzięki znajomym

Uwaga- post zawiera powtórzenia: znajomi i słowa pokrewne
 Znajomych jest pełno. Znajomym może być każdy, ale ile spędzamy czasu z nimi?
Podstawowe info:
Pomysłodawca: Znajoma
Organizator: Znajoma
Liczba osób: 11-18-zmiany
Dodatki: mapy, konkurs, zabawa
Godzina: po 16:30 do 18
Punkty przyznane: Inousia 4(c),Myszkamikia 6(a),Malinowytort 4(c) 3(rys), Weroniczkab 4(c), Muchaczyk( za screen)
c-konkurs


Do znajomych
-Widzisz te znajomą twarz?
-Znajomy wygląd
-Ten głos wydaję mi się znajomy...
-Prawda... przypomina moją znajomą
-Te znajomą ze szkoły?
-Nie znasz
-Znajoma z gry?
-ZNAJOMA

Powyższy tekst jest dialogiem- w razie co ;)

Więc było pełno znajomych i ich znajomych. Godziny nie było ustalonej, ani niczego więcej, więc wiadomo, można było przegapić ;-;
 Pozowanie do zdjęcia xD
 Akcja-
szamani znajomi
była zabawna ^^"
 Runiczny atak
Czyli czego nie wymyślą znajomi, aby było ciekawiej
Praca Malinowytort











konkurs:
Uczestnicy: Malinowytort, Inousia, Myszkmikia, Weroniczkab (obrazek nie chce się dodać),Lamokotopies(typ trawiasty)Wygrywa: Myszkamika











Spędzanie czas ze znajomymi.
Marzyciele!
         Czytelnicy!
                     Znajomi!
                            Przypadkowy gościu!

POZDRAWIAM Z DNIA ZNAJOMYCH U MARZYCIELI ;)

13 komentarzy:

  1. Lenny załapał się na zdjęcia :D

    Chaikall

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma ma dużo znajomych XD
    A ja wchodzę rano i nie ma znajomych online na ogół. Ale zawsze się pozna kogoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z dziś http://i.imgur.com/NzZ3TXl.jpg

      Usuń
    2. po co to nam?
      ja tesz umiem dojść do tanczacych myszek i udawac ze to moi koledzy

      Usuń
    3. też

      Znajomi znajomych znajomych.

      Usuń
    4. Prawidłowo!
      Dobra idea- w końcu dzięki znajomemu, można poznać znajomego, który stanie się znajomym- niekoniecznie dobrze poznanym ;)

      Usuń
  3. Czemu moja praca nie chce się naładować?.
    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale się nie załadowało.
      Punkty tobie też przyznałam za udział.
      Jak chcesz możesz dać tutaj link do swojej pracy ;)

      Usuń
  4. Co znaczy Myszkamikia6(a) ozacza to że wygrałam konkurs i mam 6 punktów? Bo jeżeli tak to w punktacji jest błąd ponieważ tam jest zapisane że mam 4 punkty. Ale być może sie myle, proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Myszkamikia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie poprawiłam :)

      Jeśli będą błędy jeszcze to zgłaszaj na bieżąco :)

      A jak zauważysz później- to podsyłaj linki i napisz jaki błąd ;)

      Usuń