6 czerwca 2014

Dzień MarzeńM

 Od Znajomej:
Dzień Marzeń miał części-przypadkowo, ale jednak ^^"
Pomysłodawca: Weroniczkab, Lussix
Organizator: Znajoma, Weroniczkab
Godzina: Znajoma-chyba 17 tak do przybycia Weroniczkab 19:50-20:30
Miejsce: Chatka plemienna
Screeny: Znajoma
Punkty: Lussix 1(Pomysłodawca), Weoniczkab 1(pomysłodawca) 8(organizator)

Mapa Omoroz


DALEJ ODE MNIE:
Ogólnie nie wiedziałam czy Weroniczkab urządzi dzień, dlatego urządziłam dzień ;)
Czekałam cały czas na organizatorkę, która się zgłosiła- pojawiła się później.

Najpierw było puszczanie map.

Jedna mapa zdradziła marzenie innych- ułożyć kostkę rubika xD
Okazało się, że marzeniem Aniu jest być wiatraczkiem.

Później Dawid puścił swoje lua- i było skakanie po mapach eventowych.

Później było spokojnie czekanie... powiedzmy, że spokojne xD
Pojawiła się druga organizatorka.
Ogólnie był bałagan, a ja z Dawidem- nie mogliśmy wyciągnąć informacji od Weroniczki-więc nie mogliśmy jej pomóc w żaden sposób. Jednak jakoś się jej udało przeprowadzić Top Szpadel- czy top marzeń- tutaj była ciekawa dyskusja xD


OD WERONICZKAB:
Dzień zapowiadał się dobrze.Miało się to odbyć o godzinie 14:30 lecz nie mogłam wejść.Dlatego dzień ten przeniosłam na godzinę 20:00.
Wcześniej jeszcze o godzinie 18:00 rozmawialiśmy o marzeniach czy jakieś marzenia się spełniły.Było takich wiele.Odbyło siętop mysz były dwie kategorie:
-Chmura
-Powietrze.
Najlepsi byli Aniuschan i Ebartolol.Zwyciężył szaman plemienny naszego plemienia Aniuschan.Przewagę miała niesamowitą.Wygrała z 10 pkt..Potem była mała kłótnia w co mamy grać.
Ale w końcu wybraliśmy ,że będziemy grać w detathmatch.Najlepsza była Znajoma.Dzień marzeń zakończyliśmy tą właśnie grą.


Od Znajomej:
Nie byłam najlepsza, ale na tyle dobra, żeby przeżyć kulę sprawnych graczy. Kto najczęściej wygrywał? Naaazgul, a po nim Macieka :)
Graliśmy później do 21 w #domination. Zabawa
 trwała długo ;) Zły Tost chełpił się D:
Później myszy schodziły, a gra z mniejszą ilością myszy nie była tak już ciekawa jak na samym początku.


GALERIA


 
 

7 komentarzy:

  1. Zdjęcie nr.18 .. ;_; Perfekcyjnie mnie dodałaś znajoma D: I ta minka xD Rozśmieszyło mnie to zdjęcie :')
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Znajoma gdyby nie ty cały dzień marzeń poszedł by na marne.Fajnie ,że zrobiłaś screeny.Mi ciężko było to poskładać w całość.Aha i organizatorka druga to Lessxd a nie Lussix.Ale i tak drugiej organizatorki nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było ci pomóc, bo jakoś mało pomocna byłaś by ci pomagać.

      Usuń
    2. Poprawione i dziękuję!

      Co do dnia marzeń- to z taką nazwą dwie części to jak najbardziej ;)

      Usuń
  3. Na mapki się spóźniłam, na tym co organizowała Weroniczkab byłam w połowie, ale na eventowych mapkach się było XD
    Marzenie mojej myszki się spełniło, bo w sklepie widnieje zielone futro, które już zakupiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooh szkoda, że mnie nie było:( Zapowiadało się tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń