20 czerwca 2014

Dzień kwiatówP

Praca Zuziaxa-mysz z kwiatkiem
Pomysłodawca: Weroniczkab
Organizator: Znajoma, Weroniczkab
Miejsce chatka plemienna
Punkty: Weroniczkab 1(pomysłodawca) 9(organizator) 2(screeny), Zuziaxa 3(rysunek ;) Inousia 3(aktywność), Chaikall 2(aktywność, odpowiedzi na pytania Eg) 3(pomoc organizatorowi), Ollianioll 3(aktywność, wymyślanie pytań), Miaukkaa 2(aktywność, zabawa w pytania), Klipus 1(aktywność-odpowiedzi na pytania Eg), Malwik 3(aktywność), Aniuschan 3 (jedyny szaman, który uparł się, że chce punkty i już XD- za narysowanie Adama),
Ktoś jeszcze brał udział w pokazie, a nie dałam mu za aktywność?


Od Egzysx:

Dzień rozpoczął się w chatce plemiennej o 19. Organizatorka nie pojawiła się więc Znajoma zaczęła sama puszczać mapki. Przed mapkami były ciekawe tematy. Głównie rozmawialiśmy o kwiatach , ale był też wątek o Sukisorze. Znajoma zaczęła puszczać mapki i ja (EGZYSX) wpadłam na zagadki. Pierwsze zagadki były bardzo łatwe potem zaczynały się trudne. Najtrudniejsze chyba była zagadka o lenie. Ale i tak wygrała Myszkawoodo (CIS0WIANKA) a drugie miejsce zajął Chaikall. A na trzecim Miaukka i Olianioll. Po zagadkach Znajoma urządziła " Przebierz się za Kwiat " . Było mało chętnych , ale zawsze ktoś! Wygrała Inousia i Znajoma. Potem Muchaczyk stał się Znajomą :o (zarażała swoim wyglądem). Następnie Egzysx (JA) też się nią stałam. Świętowaliśmy dzień kwiatów na specjalnym czacie utworzonym przez Olianoill'e. Dała trudną zagadkę gdzie hasłem była śmierdziuszka. Znajoma się zaśmiała i napisała , że to pokemon :D. Na koniec dnia pojawiła się organizatorka , która narzucała aby zrobić go drugi raz. Myszki jakoś nie były zadowolone i pouciekały.
Pozdrawiam,
Egzysx~

Znowu ode mnie:
Pytałam się marzycieli czy był dzień- odpowiedzi przeczące. Zaczęłam zabawę kwiatową, bo czemu nie może być dwóch części dnia? xD
 Wyżej jest większość opisana przez Egzysx, więc dodam inne trochę informacje xD

Zostałam zaproszona przez Mrkapiego na obejrzenie mapki. Była piękna, więc brawo dla autorów,wypisani na zdjęciu.... pień drzewa.

Kwiatowy pokaz- czy jak to nazwane przebierz się na kwiat odbył się pozytywnie- myszy się pisały za co się przebrały xD

O pokemonie pisałam odpowiedź na pytanie.... co głupie i różowe... dalszej części tłumaczenia, dlaczego pokemon nie dodam, może sami się domyślicie xD

Organizatorka chciała przeprowadzić swój dzień, który wymyśliła- pewnie nie mogła przyjść wcześniej :(
Weroniczkab pisała, że jutro doda swój opis i zdjęcia, więc na razie wszystkie zdjęcia ode mnie- oprócz pracy Zuziaxy ^^
 OD Weroniczkab:
Wszystko zaczęło się gdy weszłam do gry.
Jak najszybciej powędrowałam do chatki plemiennej aby zorganizować Dzień kwiatków.Nagle zauważyłam ,że wszyscy w chatce tańczyli.
Zapytałam się czy był już dzień kwiatków.Oni nic nie odpowiedzieli.Po chwili namysłu oznajmiłam iż chce zrobić dzień kwiatków.Oni powiedzieli ,że nie bo już był.

Potem dowiedziałam się od Znajomej ,że ona zrobiła dzień kwiatków.Myszki miały pretensję ,że nie chcą już tego dnia bo był.Ale ja i tak się upierałam o ten dzień bo sama jestem
fanką kwiatków :). Niektóre niezadowolone myszki uciekły gdzie indziej.Zostało ich od 9-10 gdyż
Chaikal był prowadzącym ,a ja sędzią.Myszki miały jeden taki sam kwiat.Oprócz Malwik.Wyniki były szokujące.Otóż wygrała myszka Malwik z 9 pkt.Kiedy ogłosiłam wyniki myszki musiały wyjść z gry.
Pozostało nas pięcioro.Z tego powodu zaprosiłam niektórych.Pojawiło się aż 7-8 jedne myszki wchodziły ,a drugie wychodziły.
Po tym top kwiatów puszczałam mapki związane z kwiatkami.Nikt nie umiał rewelacyjnie szamanować :D.W końcu po mapach włączyłam pewpew.Do nas dołączyła na chwilę Znajoma.Która według mnie radziła sobie całkiem dobrze na tej mini grze.Zdążyłam nawet zadać jedno pytanie z kilkoro.Jedno gdyż cały czas sobie graliśmy.Oto i odpowiedzi:

[Weroniczkab] Jakie lubicie kwiatki?
[Gosiuncia] kaktusy
[Olianioll] fiołek
[Olianioll] Dzisiaj jestem fiołkiem!
[Poczekam] Sto krotki
Miałam zadać kolejne ale musiałam już kończyć i wyjść z gry.Niestety nie zdążyłam się pożegnać z myszkami.Więc nie wiem co się dalej działo.Tak można to ująć ,że dzień się udał i było wiele zabawy.




zapraszałam je na top kwiatków.Czekałam z trudem na myszki.I tak byłam dumna ,że ktoś chciał wziąć udział.
------------------------
 Galeria:



To ta mapa z rysunkiem xD
W innym plemieniu xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz