11 czerwca 2014

NOWOŚCI i Dzień basenowy

Dziś administratorzy dodali do gry dwie nowości.

Pierwsza: Flag emote. Nasza myszka macha flagą! Flagi są danych drużyn piłkarskich. Stworzone po to byśmy mogli kibicować swoim drużynom piłkarskim. By machać flagą trzeba wpisać na czacie /f skrót.
>>>lista skrótów<<<
Jak wpisujecie zwykłe słowa to także zalicza by machać flagą. Np /f marzenie to łapie /f ma :) Nie ważne jak długie słowo napiszecie, ważne by początkowe litery odpowiadały skrótowi z listy :)
Ciekawostka: jeśli nie traficie na żaden ze skrótów to wymachujecie samym kijem

Druga: Id strojów. Jak wpiszecie na czacie /infoshop i otworzycie sklep, to do każdego stroju będzie przypisanych kilka cyfr.
Nie wiedziałam dokładnie po co to ID i zapytałam na forum:
Odpowiedź Ouake (link)
Do łatwego i krótkiego zapisu stroju myszy (w samej grze), zamiast np. "lshgr.png,jklgh.png,bjksb.png" wystarczy podać indeks tych obrazków czyli to może wtedy wyglądać np. tak "12,7,31" - wydaje się mała różnica zaledwie 7 znaków na 1 wpis, ale w stosunku do dziesiątek milionów graczy to kolosalna różnica. ID jest jeszcze dla porządku, wpisać sobie przykładowo te obrazki do tabeli (np. Tab) i mamy proste przywołanie (Tab[12]), a ID stroi w lua jest tylko dodatkiem.
Tasted zaś tłumaczył mi na temat użycia ID w lua:
Te cyfry to przypisane ID ubrań. Pierwsza liczba oznacza kategorie, druga numer w tej kategorii. Id przedmiotów może być rozpoznane przez lua W moim lua komenda .!koduj daje cały twój strój, razem z custo. Niżej jest wymienione co jest czym. (Na zdjęciu jest kod).
Zapytałam się po co ID strojów w lua, odpowiedź Tasteda:
- do blokowania identycznie ubranych myszy np. będą padać
- do zapisywania strojów, jednak łatwiej zapisać w outfits. Teoretycznie można to odkodować, ale ja nie umiem lua. Ręcznie bez problemu.
- można wykryć stroje.  Czyli jak ustawisz w kodzie jaki strój ma być wykryty, to mysz o danym stroju będzie zaznaczona
(przykład na zdjęciu)

Czas na opis dnia basenowego :D
Pomysłodawca: Muchaczyk
Organizator: Marzenie, Znajoma
Czas: 16:00 - 19:00
Miejsce: Chatka plemienna
Liczba osób: 11-19
Punkty: Muchaczyk 3*3(3 mapy=9pkt) i 1 (pomysłodawca), Myszkamikia 2(reklama), Tasted 1(ankieta), Hubertrypin 1(za ten komentarz niżej)

Właściwy opis
Wpadłam na tfm wcześniej niż planowałam. Myślałam, że będzie Muchaczyk. Zaczęłam dzień od chwili pogrania i zakupienia sprzętu do nurkowania wraz z Aniuschan. Po wywaleniu z gry, wróciłam i weszłam od razu do chatki. Ustawiłam jako plemienną mapkę z wodą (wypadło na Fiszkę). Jeszcze na roomie odkryłam machanie flagą czym się nieźle bawiłam. Wpisywaliśmy różne skróty. W chatce było podobnie. Wszyscy machaliśmy flagami. Mógłby ktoś pomyśleć, że to dzień flagi, a nie basenowy, ale baseny były! Włączyłam kilka map z basenami, dużo map podesłał Muchaczyk. W międzyczasie, ponieważ myszkom zależało, zadawałam pytania z łepetyny. Pytania były niby pospolite, zaś odpowiedzi zabawne. Tym razem nie kopiowałam, bo na czacie był spam z powodu tych flag. W pytaniach najlepiej odpowiadał Kailef, podszedł do tego trochę naukowo ;) Był krótki konkurs kto dalej skoczy, nikt nie przebił Aniuschan w skoku. Okazała się najlepsza. Do tej konkurencji użyczyłam mapę Shishapl, która zbudowała ją na konkurs marzycieli. Fiszka znalazła mapę, którą w tamtym roku mieliśmy na dzień wody, na niej słuchaliśmy muzyki i machaliśmy flagami.
Do gry wtedy jakoś wpadła Znajoma. Chwile pomachała flagami, a potem zaczęła puszczać mapki związane z basenem. Na każdej były widoczne różnorodne flagi. Mieliśmy niezły ubaw odkrywając coraz to ciekawsze flagi.

Galeria:




















8 komentarzy:

  1. Byłbym wcześniej ale burza zepsuła mi cały dzień :/ Od 9:30 do 16 nawalało piorunami.. A tak to dawna bym był ;) Ale zgarnąłem punkty mimo to.. :D
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam wcześniej, ale mogłeś dalej poprowadzić. Jednak zostawiłeś mi ciągnięcie tego :)

      Usuń
  2. A ja bym poprosiła punkty za przebranie się za żywioł ^^
    Ollamuso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś był dzień basenowy. Za przebieranie się nie ma pkt

      Usuń
  3. Ttrololo jestem na polowie fotek xD
    Na ogol bylo fajnie, ciagle mowilam, ze machaja kijkami z minecrafta xD

    -Eli

    OdpowiedzUsuń
  4. http://i.imgur.com/RfuuEoE.png
    Dla Znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa funkcja z tym infoshop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło załapałam się na fotki :3
    Zuzsona

    OdpowiedzUsuń