4 czerwca 2014

Dzień trawy

Praca: Malinowytort
INFORMACJA DO RANKIGU
-Jest info za co daję wam punkty, więc jak chcecie kontrolujcie to, czy dostaliście punkty- patrząc na czas aktualizacji... nie jestem botem. Nie kiedy punkty czyjeś giną. Jeśli zauważysz za mało punktów- to napisz na szamanplemienyznajoma@gmai.com- podając linki za co powinny być wszystkie punkty, a jak się nie chcę- to trudno...

WŁAŚCIWY POST:
 Pomysłodawca: Sukisorra
Organizator: Znajoma
Liczba osób: 7 początek- 23 (liczba stała) do 26
Godzina: koło 17-19:30
Punkty przyznane: Malinowytort 2(rysunek), A??? 3(nick uciekł- mapa), Leeyenka 3(screeny), Sukisorra 1(pomysłodawca dnia)

Zaczęło się od zwoływania mapy- na prośbę Mesmery zapraszałam trawiastych- niektórzy nie przyszli. Później było zwykłe puszczanie trawiastych map. Coraz więcej osób się dołączało. Później Mrmichas puścił swój skrypt i pokazał mapę 801. Jednak marzyciele (i inni) nie byli aż tak chętni do oglądania tej mapy.

Na zwykłej mapie plemiennej była puszczana muzyka, gdzie można było potańczyć. Czekolada była też o:

Później puszczanie map od Mesmery (zielona) :]
 

Na końcu walki drużynowe w minigrze #ratapult

Mniej tekstu- mniej czytania- mniej skarg :I



GALERIA:

















5 komentarzy:

  1. Szkoda, ominął mnie wspaniały dzień :(
    Chciałbym się z wami tak zabawić na tym dniu trawy ;-;
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Wujek przyjechał i się zagadalam. Szkoda chciałam być na tym dniu. Pewnie było fajnie XD
    Mes, wszystkiego najlepszego na dniu Twego plemienia Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także nie było, trochę byłam zajęta. Dziękuję Znajomej za zorganizowanie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka!

      Dziękuję za docenienie, że zrobiłam ^^"

      Usuń
  4. Było naprawę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń