15 czerwca 2014

Dzień Malarza

Pomysłodawca: Kemishiii
Organizator: Kemishiii
Miejsce: pictionary, utility, keyhunt, chatka plemienna
Czas: 17:00 - 19:00/20:00
Liczba osób: 11-18
Punkty: Kemishiii - 1 (pomysłodawca), 15 (organizator), 4 (screeny), 5 (premia-od Znajomej)

Opis od Kemishii:
15 czerwca odbył się Dzień Malarza. Został zorganizowany dla uhonorowania wszelkich artystów tworzących obrazy zarówno w TFM, jak i w świecie realnym.
Dzień rozpoczął się zabawą w #pictionary. Było bardzo wesoło, chociaż mało osób zna język angielski - część ,,rysunków" to były po prostu napisy. Najwięcej haseł odgadła Elitarymouse - gratulacje ;)

Następnie myszki (było ich między 10 a 15) udały się na #utility0Kemishiii, by poszukiwać farb skradzionych przez złą Królową Lodu. Niestety - pomimo trzech prób nie udało się zebrać wszystkich osiemnastu. Na mapce nastąpił bowiem atak piłek i pudeł, co zaowocowało myszkami latającymi po całej planszy i wielkimi lagami. Mimo wszystko było tam bardzo wesoło ;) 

Kolejną atrakcją - niejako zastępczą za poszukiwanie farb w Zamku Królowej - była zabawa w minigrę #keyhunt. Trwała tutaj zacięta walka między Aniuschan, Dawidmdzpl oraz Elitarymouse. Ostatecznie walka została roztrzygnięta w ostatniej rundzie, gdy Eli przesunęła się na drugie miejsce ustępując miejsca Dawidowi xD (Powodem była jej śmierć :P)

Po zakończeniu zabawy w #keyhunt powróciliśmy do chatki plemiennej, gdzie zostały zaprezentowane 24 niezwykłe, artystyczne mapy. Mogliśmy podziwiać umiejętności najlepszych ,,Malarzy" w TFM. 
Pod koniec dnia, aby każdy mógł odpocząć od jakże męczącego zbierania serka i farbek czy rysowania, puściłam wszystkim filmik (opatrzony uspokajającą muzyką) pod tytułem ,,Jak łatwo rozpoznać, kto namalował obraz". Jeżeli jeszcze raz chcecie go zobaczyć, zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=lES8r9hFxrk 

Dzień obfitował w różnorodne gry i zabawy, mniej lub bardziej udane - każdemu podobało się coś innego. Myślę, że spodobał się także myszkom.
Galeria:

















6 komentarzy:

  1. Hihi jestem na połowie screenów :D
    Najciekawszy screen gdzie nad moją myszką było "Dawid za karę nie pocałuję cię w policzek :c" .-. XD
    I niedokończony zapaśnik XD
    Na ogół było fajnie :D
    Gdyby nie fakt że na ostatniej mapce dedłam byłabym mistrzem owego dnia xd Ale 2 miejsce nie takie zue :D
    -Eli

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednym screenie widzę trzy Marzenie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Powstały moje klony, ale potem nie miały możliwości mnie sklonować :3

      Usuń
    2. Jednym z tych klonów to byłam ja *-*
      A tak to bym Ciebie sklonowała Marzenie, gdyby nie fakt, że łatwo rezygnuję z ustalonych celów, przykładowo zbieranie hełmu za 4001 >:D

      Usuń
    3. Jak dla mnie to dobrze ^ ^
      A ja akurat nie planowałam kupować tego hełmu. Uzbierałam jakieś 6 k sera i stwierdziłam, że mogę sobie kupić :) Konkretnie na halloween chciałam XD

      Usuń