16 czerwca 2014

Dzień żywiołów

Dzień żywiołów:
 Informacje podstawowe:
 Pomysł - Sukisorra
Organizacja - Sukisorra
Godzina 18:00/19:00 - 20:30
Miejsce: Chatka plemienna
 screeny - Fiszka, Chaikall
>Punkty: Sukisorra 1 (pomysł) 13+3(organizacja dnia plus premia za dobry opis); Chaikall 1(za mail z funkcji), 2(screen), 9(znalezienie 9 osób, które nie należą do punktacji, a są w rankigu punktacji-komentarz w rankigu); Saniiaa -5(duży spam); Horan -5(duży spam); Fiszka 2(screen) 1(pomoc Kemishii w zmienianiu map)
Jeśli komuś za coś zapomniałam dać punkty to można pisać- to tyle- punktacja przyznana przez Znajomą<

Zaczęłam od pokazania mapek z żywiołami. Oczywiście każdą mapkę opisywałam. ///*Marzenie* Mapki były ciekawie opisywane, przedstawiały poszczególne żywioły. W sumie nic nowego, ale przynajmniej nie były same mapki. //// Postanowiłam oczywiście wykorzystać niektóre teksty z Avatar Legenda Aanga. Po mapkach postanowiłam zrobić wyścigi. Z początku podzielenie myszy na jednakowe składy było trudne jednak w końcu udało mi się to.  Sklady; Woda - niebieski look, Ziemia- zielony look, Ogień - czerwony look, Powietrze - biały look
Myszki podzieliły się na 3- osobowe drużyny * zapomniałam powietrzu ;-; * i zaczęliśmy wyścigi.
Pierwsze zawody wygrała ziemia ( 3 punkty )a dalej na podium był żywioł: wody: 2 punkty ognia :  2 punkty
Drugie zawody wygrał ogień 10 PUNKTÓW!!!! a dalej na podium był żywiol:ziemia: 5woda: 3 (W 2 zawodach nie zapomniałam o powietrzu, tylko mosue afkowały )////*Marzenie* Emocjonująca rozrywka. Walczyliśmy dzielnie o pierwsze miejsce, ale nie udało nam się zająć pierwszego miejsca. Należałam do wody :D/////
 Chciałam puścić więcej mapek jednak musiałam iść z tfm, więc zakończyłam dzień puszczając oczywiście deathmatch!


Galeria:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz