10 czerwca 2014

Dzień kapeluszy

Kapelusze to moja ulubiona część garderoby w myszkach. Dodaje to szyku i elegancji. Są myszki dla których kapelusz jest życiem.

Pomysłodawca: Sukisorra
Organizator: Marzenie, Znajoma
Czas: 17:00 - 19:00
Miejsce: Chatka plemienna
Liczba osób: 10 - 16
Punkty: Kailef 1(za rysunek), Muchaczyk 1(ankieta), Omoroz 3(mapa)

Zaplanowałam herbatkę, ale niestety nie znalazłam na tyle długiego stołu. Szukałam odpowiedniej mapki, jednak nie znalazłam. Dlatego została ustawiona mapka Znajomej, ta z filiżanką. Ktoś się pytał czy mapa ma coś wspólnego z tym dniem. Ma, w końcu miało być przyjęcie kapeluszowe. Usiedliśmy przy stołach, niektóre myszki opowiadały o swoich kapeluszach. Wpadła wtedy Znajoma do gry. Mało myszek było chętnych na zwierzanie się o swoich kapeluszach.
Nie obyło się bez zwiedzania mapek. Wszystkie wyszukała Znajoma. Na każdej był ciekawy kapelusz. W czasie zwiedzania mapek zadawałam pytania dotyczące kapeluszy, by zachęcić myszy do stukania w klawiaturę na temat dnia. Pytania wymyślałam na poczekaniu. Nie rozdawałam punktów, były po prostu rundy. Całą grę wygrała Znajoma. Najlepiej odpowiadała. Odpowiedzi nie zawsze należały do logicznych, liczył się pomysł jak i sama wypowiedź. Oto dwa pytania i śmieszne odpowiedzi:
[Marzenie] Dlaczego kapelusz czarownicy ma stożkowaty kształt?
[Tasted] to przenośny kocioł
[Znajoma] bo kiedyś była moda na stożkowate kapelusze? xD
[Miillekkk] Bo jej głowa ma kształt trójkątu Xd
[Angelmindy] • Szalonymag opuścił/a grę. Pszypadeg? Nie sondze :O (jest mapa z magiem)
[Muchaczyk] bo gdzie trzymałaby miotłę? Jest krzywy bo się tam pierze i staje normalana :>
[Znajoma] już wiem! to jest dobre na deszcz!

[Marzenie] z czego można zrobić kapelusz?
[Chaikall] ZE SŁOMY MARZENIE
[Aniuschan] z elastycznego materiału z kwiata o nazwie wizordus pospolitus, który powoduje, że kapelusz jest elastyczny i bardzo wygodny i pomieści każdą rzecz o;
[Bubblegumpl] Z muchomora *^*
[Chaikall] z trawy
[Ollamuso] Z PAPIERU
[Znajoma] tak jak samuraj jack- dzięki dłoniom *_*

Po zwiedzaniu map przenieśliśmy się ponownie do kawiarenki. Było wróżenie z kapeluszy. Próbowałam odgadnąć patrząc na kapelusz, jaką kto ma osobowość i ogólnie coś o tej osobie. W większości wypadków udało mi się zgadnąć ^ ^. Jedynie Znajoma mnie powaliła swoją wypowiedzią, u niej kompletnie nie zgadłam.

EDIT ZNAJOMA
Dodałam zdjęcia od siebie.
WSZYSTKIEGO NAJ NAJ DLA ANIU :D

Galeria:










Ankieta za wypełnienie i dodanie jako komentarz- 1punkt xD


1. Czy lubisz kapelusze?
2.Jak wygląda twój wymarzony kapelusz?
3. Po co są kapelusze?
4. Jak wygląda najbardziej wymyślny kapelusz jaki widziałeś/aś? o:

7 komentarzy:

  1. 1. Tak ^ ^
    2. Taki.. Taki.. w kształcie kubka ^ ^
    3. Żeby chronić przed deszczem i sprawiać żeby ludzie wyglądali bardziej elegancko ^ ^
    4. Kapelusz? ×.× Faraona ^ ^
    ~Muchaczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Em. Robiłam mapkę na dzień xD mogłabym tego punkta? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię czapki, choć kapelusze słomkowe są dobre na słońce
    2. Ze smokiem *-* . Projekt wymyślony. Czapka z daszkiem i skrzydła po bokach oraz sznurki
    3. by chronić przed deszczem, słońcem, dla szpanu, elegancji, by pokazać swój status społeczny, swoje hobby ;)
    4. Szpulka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było :D
    I jestem na prawie każdym zdjęciu :D
    ~~Angelmindy~~

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Osobiście nie noszę, więc niue mam zdania. :/
    2. Neonowy fullcap °_°
    3. Dla szpanu xd
    4. W pewnej grze widziałem ogromnie wysoki, pomarańczowy cylinder... Sięgał do góry ekranu xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń