25 sierpnia 2013

Czystka w modach ;-;

Jak niektórzy zauważyli Arcanacra nie jest już modem w transformice. Znów mamy jednego polskiego moda. Czy Arca znów zostanie modem? Niewiadomo

O to zdjęcie części listy modów:
Dyskusje na polskim forum trwają, tam nie znalazłam skąd te czystki >>LINK<<

Potem zajrzałam na angielskie forum. Podobno już nie potrzebują tyle modów- tak przynajmniej zrozumiałam. Wątek jest poświęcony temu aby podziękować wybranym przez siebie moderatorom i nie tylko*, którzy odeszli.  >>LINK<<

*Mapcrew, ludzie cfm, sents oraz inni

9 komentarzy:

  1. Szkoda, z Arcanakrą się fajnie pisało ://
    On zawsze starał się pomóc :cc
    Świetny Post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. < [Laracerindar] Cześć, dużo ludzi pyta co się stało z Arcanacra
    < [Laracerindar] Wiesz może, czemu już nie jest moderatorem?
    > [Laracerindar] Wiem, ale nie moge powiedziec.
    > [Laracerindar] Powiem jedynie, ze nie zrobil niczego zlego.

    Tyle mi się udało wyciągnąć od Lary na ten temat. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zachorował, albo coś... :(

      Usuń
    2. Raczej nie, bo nie tylko Arca odszedł, ale więcej osób.

      Usuń
  3. Arca może sama odszedł bo już jest za stary i dodadzą nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, bez Arcanacry to nie to samo. On był najlepszym modem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie pobije Arcy w tekstach.Usunęli go,i wielka szkoda.
    PS.
    Dajcie mnie do świty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udowodnij, że będziesz pracować jako szaman.

      Usuń