29 sierpnia 2013

Wspomnienia z wakacji


Czas najwyższy ogłosić wyniki. Zacznę od pokazania wam zdjęć z opisaniem ich, na końcu będzie podium.
Konwallia swoje wspomnienia trzyma w kuferku, w którym trzyma różne skarby. Wyciąga je, jeśli chce sobie przypomnieć dane miejsce i sytuacje z nim związaną.

Maksimonek kojarzy wakacje bardziej z podróżą, czyli czekaniem na odpowiedni transport w dane miejsce. Zawsze przy nim jest jego ulubiona walizka w której trzyma różne rzeczy.

Oolliiwwiia pokazała nam bardziej tajemnicze wspomnienia, pełne magii, przygody itd. Można poczuć wyjątkowość tego miejsca.

U Rowerox widać wyraźnie, że jej myszka spędziła czas nad wodą lub łowiąc ser z wody (przecież każdy łowi sery XD).

Saniiaa pokazała nam obraz na którym są przedstawione miejsca przez nią odwiedzone. Jest to pejzaż niezwykłych miejsc, pełnych historii i różnych emocji.

Sharusia spędziła wakacje na malowniczej wyspie, gdzie woda jest błękitna. Opalała się wśród palm i zażywała kąpieli morskiej :).

Sorenexd zaszyła się na pustyni, gdzie spędzała czas wśród wielbłądów i prażącego słońca. Odkrywała tajemnice starożytnych piramid.


Sukissora wspomnieniem z wakacji nazwała spędzanie czasu w hogwardzie (choć każdy wie, że w wakacje zamknięte) wśród tłuczków i mioteł. :D

Wikociak odwiedziła tajemnice malowniczej wyspy. Podziwiała zachody słońca i wylegiwała się na hamaku. Od czasu do czasu zebrała jakiegoś kokosa :)


Egysx przedstawiła wakacje na plaży z tęczą w tle. Spokojne dni spędzone na wdychaniu świeżego powietrza i spacerach po plaży.

Kolej na podium.
Trzecie miejsce zajmuje praca Myszapysia. Świetnie przedstawiła wspomnienia z wakacji. Jak dla mnie bardzo fajny pomysł jak i wykonanie. Obrazy z wakacji umieszczone na ścianie, żeby każdego dnia podziwiać magię wakacji :)

Drugie miejsce zajmuje Fiszka. Wykonanie oczarowuje. Fiszka siedząca na kwiecie od niej ciągnące się wspomnienia. Każde zdjęcie ma myszki. Zdjęcia ciągnie latawiec, który jest symbolem ulotności. Ciekawie dobrane kolory :)

Pierwsze miejsce zajmuje Pollilloli. Urzekła nas magią chwili. Na zdjęciu przedstawiła imprezę na plaży, gdzie myszki się dobrze bawią. Czuć lekkie emocje, uśmiech i rytm muzyki jak wpatrzy siew zdjęcie :).


Miejsca zależały od tego czy osoby należą do plemienia.

A przy okazji wypiszę kto brał udział z marzycieli w jakich konkursach w sierpniu.
Odcisk łapki: Aniuschan, Fiszka, Konwallia, Liberrate, Saniiaa
Portret myszki: Konwallia, Liberrate, Maksimonek, Martiiixd, Olusiatm, Rowerox, Saniiaa, Aniuschan, Myszapysia, Natchnienie, Fiszka
Chatka luksusowa: Sukissora, Aniuschan, Fiszka
Wspomnienie z wakacji: Fiszka, Konwallia, Myszapysia, Olliiiwwiia, Pollilolli, Rowerox, Saniiaa, Sharusia, Sorenexd, Sukissora, Wikociak

We wszystkich konkursach brała udział Fiszka i dla niej należy się ranga w górę :)

28 komentarzy:

  1. 2 miejsce na tyle prac *.* Gratuluję Pollilolli! :* Faktycznie, najbardziej pamiętne, są chwile z przyjaciółmi ;3 Zgarniam już chyba ostatnią rangę w życiu - ucznia ;) Cieszę się, że zaszłam tak daleko <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiszko, Fiszko, życzę Ci szamana :) Zasługujesz :D

      Usuń
  2. Fiszka myśle, że zasłużysz na szamana ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenie nie dopisałaś mnie do Wspomnień wakacjii .. :
    Wspomnienie z wakacji: Fiszka, Konwallia, Myszapysia, Olliiiwwiia, Pollilolli, Rowerox, Saniiaa, Sharusia, Sorenexd, Sukissora, Wikociak

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenie mam pytanie doszły moje prace konkursowe na wrzesień wszystkie czy coś nie doszło ? Bo Onet szwankuje podobno

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakoś się nie dziwie, twój nick jest..........

      Usuń
  6. Mi się nie chciało robić pracy. o:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Wszystkie prace ładne, na niektórych więcej czuć emocje, na niektórych nie, ale mi się podobają :) Świetnie, gratuluje wszystkim, którzy zdobyli się na odwagę i wysłali swoje prace ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Marzenie mały błąd, Pollilolli, a nie Pollilloli. C;

      Usuń
  8. 3 miejsce *-* Nie wierzę xD
    ~Myszapysia~

    OdpowiedzUsuń
  9. Good Job Pollilolli :)
    ja mogłam zrobic ale nie umiem robic całą myszkę takie jak konwalia robiła , nawet tego nie wychodzi w gimpie ,
    -Sabukalolz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam w zwykłym paintcie. c;
      Spróbuj w tym miesiącu :)

      Usuń
  10. Czemu żadna z tych prac mi się w ogóle nie podoba ?
    Co jest ze mną nie tam ;-;
    (Nie mówię o mojej , bo moja to moja xD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wzięłam udziału w żadnym konkursie. Muszę to zmienić.
    Mi najbardziej podoba się praca Fiszki i Myszapysia

    OdpowiedzUsuń