23 sierpnia 2013

Wiadomości

wiadomości, informacje- heh, te nazwy się nie zmienią chyba że coś podacie XD

1. Są wyniki z naborów na helpera:
Nowymi helperami 2013 w transformice PL są:
-Jednoroozec
-Larysia
-Meowhoa
-Ouake
Dodatkowo:
-Coska dostała posadę: PL Helper Sub-Leader

Jakby ktoś nie wiedział nabory były ze Staszekowaty. Jego słowa na temat wyników z naborów:
"Każdy z Was miał swoja szansę, oni po prostu mieli troszkę lepsze aplikacje. Powodzenia w przyszłym roku i nie zapomnijcie, że jeżeli się mi spodobacie, to mogę dodać Was bez naborów. :)"

No i tyle informacji co do naborów.

2.Są nowe strony

Kalendarz->>LINK<< tutaj możecie wstawiać w komentarzach, kiedy stworzyliście konto

Do klubów i harcerzy >>LINK<< więc jeśli chcecie się załapać na aktywny klub i pobawić się trochę inaczej w plemieniu marzyciele- to warto zajrzeć. Osoby prowadzące kluby też niech się tam zgłoszą aby zostały zapisane oraz jeśli chcesz prowadzić klub zajrzyj i poczytaj. Drużynowi niech też zajrzą będzie zapisany tam zastęp, który jest aktywny i wyślę mi ponownie maila XD

3.Jeśli chcecie aby wasz pomysł na konkurs znalazł we wrześniu lub w październiku to możesz wysłać swój pomysł na marzenie@opoczta.pl
Uwaga, pomysły które są odrzucane:
Mam talent, quiz, konkursy z tańczeniem, pomysły na mapy typu bootcamp,defilante itp
Pamiętajcie stałe konkursy czyli na mapę, zdjęcie, Top Mysz będą no i tyle

4. Gra: ile wiesz na temat transformice ma już 100 komentarzy, jeśli chcecie zagrać w grę: >>LINI<<

5.Aniuschan nie będzie aktywnie na tfm- jeśli się mylę Aniu to daj to w komentarzach. Wszystkie osoby, które zamówiły imprezę- niech wpiszą w komentarzu na którą godzinę- a resztę blogowiczów proszę o pomoc w organizowaniu imprez. Wiem, że Szarak zamawiała na 25 sierpnia ale nie wiem na którą godzinę- więc proszę te osobę o podanie godziny i swojego nicku z tfm

6.Zapomniałam dodać: dodatkowo Pollilolli zostaje funkcje psycholog

11 komentarzy:

  1. Ja już wysłałam swój pomysł, na dzień Marzyciela :) Przydatne informacje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w formie konkursu :D

      Usuń
    2. Moim zdaniem Fiszka ty jesteś baardzo kreatywna ;) xD
      Blondiandzi

      Usuń
    3. Może... ja tam nie wiem :D Ale skoro tak uważasz to niech tak zostanie ;3

      Usuń
  2. Jejku, nie, że nie będę aktywna tylko mam ograniczony internet XD Od 11 do 14 i od 17 do 21 jestem jak najbardziej dostępna ^^' No i w czasie szkoły to raczej wieczorem będę :P Przecież dostałam szamana i nie mogę się tak obijać czyż nie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, a myślałam, że wyjeżdżasz XD

      Usuń
    2. No co ty XD Gdańsk to miasto blisko mojej wsi xD

      Usuń
  3. http://www.transformice.com/forum/?s=392591&p=0

    to coś dla was marzyciele proszę o poparcie.

    ~Lir

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeszcze są aktywne kluby? XD Zaskoczyłaś mnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile ich zostało XD

      Jednak klub ROSA dalej istnieje XD

      Usuń