15 sierpnia 2013

Top Mysz

Cześć myszki :)
Jako że nie było Marzenie, ja z Binorem za jej poleceniem urządziliśmy Top Mysz.
Ze względu na wczesną godzinę ,10:00, było mało chętnych :) Oto lista:

1. Tasted
2. Sukisorra
3. Kailef
4. Vulcanoking
5. Serozjadka
6. Placyda
7. Dziuniabz
8. Filikub

Na ogół odbyło się to bez żadnych zakłóceń, parę myszek trzeba było wywalać, bo nie schodziły ze sceny. Lista uczestników się nie zmieniła, nikt nie został zdyskwalifikowany.
Sędziami byli: Aniuschan i Binor

Trzecie miejsce zajęła Dziuniabz


Drugie miejsce zajął Filikub

Zaś zwyciężyła Placyda
Jak będzie Marzenie to z pewnością umieści na blogu po prawej stronie. Nagrodą będzie również sędziowanie w następnym Top Mysz. Chyba ^^'
Po Top Mysz pewnie była impreza na którą się nie załapałam i nie mam screenów, bo jadłam śniadanie : P Binor dał swoją mapkę :)


Jeszcze raz dziękuję uczestnikom za wzięcie udziału w tych Top Mysz i gratuluje podium ^^
~Aniuschan

16 komentarzy:

  1. =...= jak mozna zle napisac moj nick, ludzie co to ten vulanoking, jestem vulcanoking -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To literówka, każdemu się zdarza. Wystarczy zwrócić uwagę..

      Usuń
  2. Nie naiwdze 3-miejsc. A skąd mieliście moje zdj jak ja sb poszłam? O.o
    ~Dziuniabz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 2 i 3 miejscowi i bez miejsc innym też gratuluje :)
    Placyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhu, to chyba najmniej uczestników w historii Top Mysz marzycieli.
    Godzinny poranne jednak nie są dobre XD

    Gratuluje Binorowi i Aniuschan za urządzenie Top Mysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaś wieczorne mi nie pasują.

      Usuń
    2. Znajoma dla mnie godzina 10 na wakacjach to znakomity czas na topmyszy niestety wczoraj było święto a ja do kościoła poszłam na 10:00 więc wiecie... xD Tak to bym przyszła ;)
      Gratuluje Placyda ;)
      Blondiandzi

      Usuń
    3. Trudno. I tak miałam problem w tym miesiącu z Top mysz. Może we wrześniu więcej osób się załapie.

      Usuń
    4. Ja na pewno spróbuję ;)
      Blondiandzi

      Usuń
    5. Ja na pewno spróbuję się załapać ;) * xD
      Blondiandzi

      Usuń
  5. Dzięki Blondiandzi :)
    Placyda

    OdpowiedzUsuń
  6. oo moja najlepsza przyjaciółka top myszą xD Placydo ja być z ciebie dumny ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzisz Placyda ? A Mówiłaś że nigdy nie wygrasz w Top Mysz :3

    OdpowiedzUsuń