26 sierpnia 2013

Urodziny Gabrli

Dzisiaj, na prośbę Marzenie, zorganizowałem urodziny myszki Gabrli. Z początku nie wiedziałem jak się za to zabrać (jak za posta ._.), jednak z drobną pomocą impreza pięknie się rozrosła. Liczba myszek w chatce momentami przekraczała 25. Puszczane były głównie piosenki Tomasza Niecika i Weekendu, na prośbę Gabrli. Impreza trwała około 30 minut, zaś organizator musiał się "urwać". Przekazano pałeczkę Dawidowi (Dawidmdxpl, jakby ktoś nie wiedział), i impreza zapewne trwała. Tylko bezemnie. v.v
 
~Tasted

 Solenizantka:

8 komentarzy:

  1. Akurat jak poszłeś to nic sie nie działo bo solenizantka afkowała i potem sobie poszła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ja myślałam że jak Marzenie nie jest oline ani Tasted to ja sobie poszłam..,Przepraszam..I Dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pisałem, że teraz piosenki do Dawida. ._.

      Usuń
    2. Ach te nieporozumienia. A tak na przyszłość. Ja nie organizuje imprez już od długiego czasu. Za dużo osób do mnie pisze, żebym jeszcze była w stanie coś prowadzić.

      Usuń
  3. Przypominam sobie tą imprezę... Było wspaniale ;d
    Czasy gdy nie miałam beżowego futerka xD
    -Elitarymouse

    OdpowiedzUsuń