3 sierpnia 2013

Zabawne zdjęcie, wyniki i dla kogo ranga

Miałam to opublikować wcześniej, ale byłam tak przejęta wyjazdem, że kompletnie zapomniałam. Jak pamiętacie za wzięcie udziału we wszystkich lipcowych konkursach była ranga w górę. Tylko jednej osobie się to udało i ona już dostała rangę mowa o Aniuschan. Wymienię osoby, które brały udział w konkursach ;)


Wymarzona podróż: Aniuschan, Wikimika, Skajka, Polishmice, Fiszka, Mesmera, Liberrate, Rowerox, Colacolaxd, Dddaanniiel, Konwaliia, Majonezh, Lekkkoduch
Niesamowite miejsca: Aniuschan, Wikimika, Skajka, Polishmice, Fiszka, Filikub, Lunikopl
Rebus: Aniuschan, Wikimika, Polishmice, Dddaanniiel, Mesmera, Konwaliia
Wymarzone wakacje mojej myszki: Aniuschan, Wikimika, Skajka, Mesmera
Zabawne zdjęcia: Aniuschan, Wikimika, Skajka, Polishmice, Martiiiixd, 
Dwa razy: Skajka, Polishmice, Chrissta, Aniuschan, Dawidmdx, Wikimika, Zuziaxa, Liberrate

Wymienione są także osoby z poza plemienia, więc się nie zdziwcie.

Na rangę dodatkowo zasłużyły: Wikimika, Skajka. Wzięły udział w prawie wszystkich konkursach ;)

Zabawne zdjęcia:
Natchnienie

Martiiiixd
Skajka
Wikimika
Aniuschan












Na zdjęcia można głosować w ankiecie, która znajduje się na prawej stronie bloga. To zdjęcie, które wygra na jakiś czas zawiśnie na blogu w widocznym miejscu. Miłej zabawy ;)

26 komentarzy:

  1. Tylko ja? :o Aww :3 Marzenie, a ja na Ciebie czekam w grze, nie wiem dlaczego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko ty :). Ale inne jeszcze 2 osoby zasłużyły na rangę ;). Szkoda, że tak mało, ale zawsze coś :)

      Usuń
  2. Aniu czeka bo adam sie wygadał ze ona nowy szaman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio się Adam wygadał? o_O Nie wiedziałam....... Chciałam mieć niespodziankę : C

      Usuń
    2. Aha. Tak bywa z moimi szamanami. Cóż. Szaman nowy będzie jak będzie Znajoma, a jej nie ma :)

      Usuń
    3. Aniu, gz ;**
      ~Met

      Usuń
    4. A to bardzo ciekawe co tu widze, napisalem tylko ze niedlugo bedziemy mieli nowego szamana, nic wiecej

      Usuń
    5. tsa adam, na pewno - kłamca!

      Usuń
    6. Chyba lepiej wiem co napisałem.
      Nie masz odwagi się podpisać?

      Usuń
    7. Ja wierze Adamowi. Jeśli Anonim nie ma odwagi się podpisać, to skąd mam pewność, że sam nie kłamie?

      Usuń
  3. Gratuluje Aniu ;D

    ~Kawaq

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie mówiłam? ;3 Nie chciałaś wierzyć -.- Gratuluję Ci Aniu, tej wygranej też i życzę udanego szamanowania ^.^ Cieszę się, że to ty jesteś new szaman i jeszcze raz gratuluję ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. też brałem udział w 2 konkursach "."

    OdpowiedzUsuń
  6. Natchnienie akurat jak pierdziałam ? xD
    ~Serrowaa

    OdpowiedzUsuń
  7. A skoro Aniu, dostała rangę w górę - to jaką ma? :o
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma ucznia szamana, a za niedługo szamana plemiennego :) :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamana plemiennego nie dostaje się za konkursy.

      Usuń
    2. Hm.. to odpowiedź do poprzedniego pytania ;) Wiem, że się nie dostaje, chodziło mi bardziej o kandydaturę do szamana...

      Usuń
  9. Ja już mam wymarzoną rangę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. • Gracz Mecia otrzymuje rangę ''Szaman Plemienny''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja na TFM jest Meeteoryt xDD Ale najs, najs, może kiedyś (nigdy)
      ~Met

      Usuń
  11. Tylko tyle osób dostało rangę? Lenie.

    OdpowiedzUsuń