13 sierpnia 2013

Ślub Mesmery i Afrobizza

Dnia 12.08.2013 odbył się ślub Mesmery i Afrobizza. O ślubie krążyły plotki, ale tylko wybrane
osoby były zaproszone na te uroczystość. Mesmera każdemu z gości wysłała zaproszenie wskazujące na dzień i miejsce. Uroczystość miała miejsce na serwerze Danii w pokoju 801 o godzinie 22:00. Atrakcją było to, że widzieliśmy wszystkich jako kościotrupy, tylko ostatnia osoba widziała wszystkich normalnie. Ślub trwał krótko, ale polały się fontanny łez, konfetti itd. Ogólnie było ciekawie :)
Po ślubie nastąpiło wesele. Para młoda nie miała szczególnych życzeń co do mapki, dlatego tańczyliśmy sobie na mapce Aniuschan. Na weselu sporo tańca, śmiechu, żartów Znajomej i Adama. Wpadli także ci, którzy nie mieli zaproszeń na ślub. Wesele było normalną imprezą, Mesmera i Afrobizz niezbyt zwracali na siebie uwagę. Cicho tańczyli w swoim koncie od czasu do czasu się całując. Impreza była w rytmie SUM41 i SOAD.

23 komentarze:

  1. Jak zwykle,nie zaproszona,najgorsza nie udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie było zaproszonych, zobacz w ogóle kto jest na zdjęciu. Mała liczba osób, a na wesele się załapali ci którzy byli online.

      Usuń
    2. Ale ja się z Mesmerą koleguję.A sama zauważ,że jakoś przegrywam we wszystkim co możliwe.

      Usuń
    3. Konwallia, to że Cię nie zaprosiła to nie jej wina :\ Narzekasz tylko.
      ~
      Dobrze, że nic nie pisałaś o moim "Forever Alone" o.O To było dziwne XD
      Ślub był wspaniały ^-^ Świetnie się bawiłam, dziękuję za zaproszenie.

      Ps.: Też chcę ślub, nie na siłę T^T XD

      Usuń
    4. Nie przegrywasz.... Skąd to przypuszczenie? Po prostu niektóre prace są lepsze.
      A co do ślubu, to gadaj z Mesmerą lub Afrobizzem. To był ich ślub.

      Usuń
    5. Konwallia nie zapraszałam aż tak dużo osób. Zapraszałam tych których znam od dawna. Moich bliskich znajomych, z którymi często spędzałam czas. Tak jakby przyjaciół. Tak jakby, bo pamiętajmy, że to tylko gra :).
      I nie wiem czemu takie pretensje. Zrobiłam to też dla moich znajomych, którzy mnie namawiali na ślub i chcieli w nim uczestniczyć. Tak to by nikt nie był zaproszony :/. Ja, Afrobizz i Marzenie -> taka była pierwsza opcja tego ślubu.

      Usuń
  2. Ja jakoś byłam online i jakoś mnie też nie zaprosili więc nie płacze i nie wyżalam się w komach tylko tak jagby "Mam to gdzieś" D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni zapraszali mailowo. Czyli nikt z nie wtajemniczonych nie wiedział co planują.

      Usuń
    2. No cóż, nie chciałam, żeby komuś było przykro, a Afrobizz nie chciał dużej imprezy. Zapraszałam mailowo wybranych :)

      Usuń
  3. No jak ktoś z Was się użala to ojeej wszyscy pomagają itd.,ale jak ktoś nie po waszej myśli to już nie. dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej wersji nikt nie miał być zaproszony, ale zmienili zdanie. Konwallia, my pomagamy, ale ty bardziej atakujesz pokazując jaka jesteś pokrzywdzona. Z Mesmerą pogadaj na temat ślubu. Ja byłam tylko księdzem, ślub organizowała Mesmera. Widocznie miała jakiś powód, albo miała jakieś wytyczne do zapraszania.

      Usuń
    2. Konwallia,
      Zamówienie na ślub był, nie zostałaś zaproszono, z jakiś tam powodów. Zamówienie było dosyć dziwne, ale zostało zatwierdzone (bo mieli być tylko zaproszeni). Zaproszenie i listę gości zrobili Mesmera i Afrobizz (lub ktoś z nich).

      Uważasz, że nikt ci nie chce pomóc? A co tutaj jest do pomagania?
      Jak mają szamani problem i o tym piszą-to inni starają się pomóc, bo i oni czasem pomagali lub z dobrych chęci. Ale tutaj nie da się ci pomóc, no bo jak?

      Przegrywasz we wszystkim co możliwe? Czy to jest jaś sugestia na coś?

      Jak coś idzie nie po naszej myśli? Możesz to wytłumaczyć? Coś zrobiłaś szamaną, że tak piszesz?

      Dla podkreślenia:listę gości ustaliła para, a nie szamani plemienni i wódz.

      Usuń
  4. Gratuluje Mesmero i Afrobizie przepraszam ze mnie nie było ale limit internetu mi sie skonczyl wiec gram u kuzynki ;(
    Wszystkiego naj na nowej drodze życia od królewicza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że cię nie było, ale wpadnij na mojego bloga, tam więcej zdjęć :D

      Usuń
  5. Gratki :D
    Szkoda że ja nie mogłam przyjść ( mama ) ( a zaproszenie miałam ;p)
    Sorra

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie też nie było :( Ale już ci wcześniej pisałam, że nie dam rady C; Gratulacje ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Nie ta godzina :) Ale dzięki temu nie wbili się na nasz ślub niepowołani :)

      Usuń
  7. Afrobizz przepraszam za moją nieobecność, niestety zakaz, godzina nie ta i brak komputera mi na to nie pozwolił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam zaproszenie i byłam, niestety potem internet padł i nie było mnie na imprezie po ślubie :I Życzę wam wszystkiego dobrego!

    Agatedoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy był ślub, wesele było przy okazji.

      Usuń
  9. wielkie gratki :D
    może mnie kojarzysz? ;)

    Klaudiawer

    OdpowiedzUsuń