30 sierpnia 2013

Dzień Marzyciela

Dnia 8.09.2013 jest dzień Marzyciela. Fiszka poinformowała mnie o tym dniu. W niektórych kalendarzach możecie sami zobaczyć. 

10:00 Uroczyste otwarcie. Parada. Występy zespołów.
11:00 konkurs recytatorski o 'marzycielu' (wymyślone przez autora), albo ballada o nieszczęśliwym marzycielu, a może recytacja własnego wiersza z scenografią, strojem. ) Taki konkurs odbyłby się w chatce. Osoba, która wygrałaby konkurs, zachwycając wszystkich swym talentem pisarskim i recytowanym wierszem, dostałaby rangę.
12:00 zlot fanów fantasy. Prowadzi Aniuschan. Wszelkie rozmowy i zabawy związane z fantasy :D. Sesja zdjęciowa z Aniuschan.
14:00 Impreza organizowana przez Adamgalla. Świetna zabawa, różna muzyka i być może ciekawe znajomości ;). Sesja zdjęciowa z Adamem.
16:00 Koncert wybranego zespołu. Będą puszczanie piosenki tylko danego zespołu.
17:00 Zawody prowadzone przez Liberrate. Będzie podium. Na koniec sesja z Liberrate.
18:30 Zlot otaku czyli fanów anime. Prowadzi Aniuschan. Przebieranie się za znane postacie, różne sesje i wiele innych atrakcji
20:00 Pokaz mapek marzycieli. Każdy będzie mógł pokazać swoją mapkę. Kody wysyłamy do Patjii, która jest organizatorem. Możliwe zdjęcia z szamanem.
20:30 Pokaz mody organizowany przez Patjii.
21:30 Spotkanie z Patjii, można zadać jej pytania, sesja zdjęciowa.

Otwarcia i konkursu recytatorskiego nie ma kto urządzać, więc możecie się zgłaszać w komentarzu.

Prosiłabym o robienie screenów i przesyłanie na pocztę marzenie@opoczta.pl

Informacja dotycząca parady. Możecie zaprojektować swój pojazd w edytorze i przesłać zdjęcie na moją pocztę. Użyjcie jak najmniej gruntów, żeby mogło być kilka pojazdów. Powodzenia w tworzeniu :D

14 komentarzy:

  1. O BOŻE *O*
    FANTASY, OTAKU *-*
    Pomyślę jeszcze =3

    OdpowiedzUsuń
  2. *-* Mnie na pewno na wszystkim nie będzie :c Ale postaram się być na pokazie :D
    -Myszapysia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaz mody ekstra ale w pokazie możemy się ubierać jak chcemy bo ja włosów i fur nie zdejmę będziecie musieli mi to wszystko ściągnąć siłą jasne i supcio że będzie patjjjjjji :D
    placyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mój pomysł się przyjął i dodałaś rozkład na cały dzień. To będzie wyjątkowe :)) Poprowadziłabym mój konkurs, ale jest u nas odpust, więc nie wiem czy o tej godzinie bd w domu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi szło, gdyby nie Liberrate pewnie ten dzień inaczej by wyglądał :D
      Nic nie szkodzi Fiszka ;)

      Usuń
    2. Wszystko będzie dobrze ;DD

      Usuń
  5. A ja nie wiem czy nie bede w pracy ;//

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja moge konkurs recytatorski zorganizować

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętna na organizowanie czego kolwiek i jeśli można chciała bym zająć 5 minut w środku uroczystości na krótką przemowę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. to pewne moge organizowac bo bede w domu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do urządzenia konkursy recytatorskiego . ~ Lirgon nie zgłosił się tylko pisał że może.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodajcie do plemka plisssss nazywam sie ellliiisse

    OdpowiedzUsuń