5 sierpnia 2013

Nowy szaman plemienny

Długo czekaliście na nowego szamana, ale było dużo wyjazdów. Wakacje to szczególny okres. Nowym szamanem jest Aniuschan. Wiele osób ze mną się zgodzi, że zasłużyła na tą rangę. Brała udział w konkursach, angażowała się w życie plemienia, czasami pomagała także szamanom. Aniuschan należy do tych milszych myszek, ale jest bezwzględna, jeśli chodzi o przestrzeganie zasad plemiennych. U niej nie ma litości, jak ktoś łamie zasady musi ponieść konsekwencje.
Odbyła się impreza z tej okazji :). Uroczystość trwała do resetu, a potem dodali event, o którym będzie w innym poście. Przyszło sporo myszek, wszyscy gratulowali Aniuschan. Sporo osób, a właściwie większość wiedziała, że to Aniuschan zostanie szamanem, przeciek jakiś, tak więc szczególnej niespodzianki nie było ;)
Na tej imprezce była ciekawa sytuacja.Znajoma zadedykowała się koło sera, że to jej i myszki przychodziły, żeby ukraść jej ser. Było sporo śmiechu, myszki dobrze się bawiły :).
Zdjęcia robione przez Adama :)



 Oto nasz nowy szaman :D

30 komentarzy:

  1. Jak słodko tak czytać o sobie :D
    Czuję się zaszczycona, będąc nowym szamanem plemiennym ^^
    Widać, mamy kilku jasnowidzów w naszym plemieniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłem kiedy jesteś szamanem kiedy podnosiłem rangi pomagierom. Gratuluje, wiedziałem że będziesz szamanem, można na tobie polegać ^^

      Usuń
    2. No jak zmienial rangi to zauważył ze masz szamana plemiennego!?

      Usuń
    3. Ale ja też zrozumiałam o co chodzi w tam tej wiadomości XD

      Usuń
    4. To ja jakoś tępa jestem. Ukryta wiadomość? .p.

      Usuń
    5. ja nic takiego nie pisałam xD

      A gdzie tutaj widzisz ukrytą wiadomość?

      Ludzie są tępi, bo nie zetną drzewa głową XD

      Usuń
  2. Yh, a ja się spóźniłam na uroczystość ;/ Ale i tak później wbijałam z wami na roomie ^.^ Gratuluję Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli dobrze liczę, to już nasz drugi szaman plemienny, który gra w tfm. Gratuluję wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cii... jest event będzie więcej szamków XD

      Usuń
    2. Trzeci :D. Afrobizz a kiedy ty się zgodzisz?

      Usuń
    3. Afrobizz będzie szamanem, już ja się o to postaram >:)

      Usuń
  4. Heh, gratuluję Aniuschan :> Życzę powodzenia :)
    Hihii jestem na paru zdjęciach (szkoda że ze starymi itemami :>)

    -ElitaryMouse

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę bardzo dużo nieszczęścia ani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem kimś kogo skrzywdziłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz jak człowiek do niej na maila, a nie jakieś niewiadome pretensje piszesz, nawet się nie podpisując. Szkoda słów po prostu. Skoro nie masz odwagi się podpisać, to w ogóle nie pisz.

      Usuń
  7. Brawi Aniu. Pamiętam jakby to było, jak by to było wczoraj, jak biedna i załamana wstąpiłaś w progi zamkniętego plemienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja też to pamiętam :) To było niezapomniane jak otoczyłaś mnie opieką i troską ^^

      Usuń
    2. A ja tylko z opowiadań pamiętam :)

      Usuń
    3. Wolałabyś nie wiedzieć jak bardzo zdołowałam się : )

      Usuń