31 sierpnia 2013

Mapy wyścigowe

Wymagania aby dodać mapę wyścigową do ogólnego zgłoszenia:
-Brak obiektów szamana w tym też ruchomych gruntów i też łączeń
-brak tła (czyli nie może być chmur, poranka, zmierzchu itd)
-brak dekoracji (np. drzewa, kwiaty itd.)
-bez kolizji/ towarzysza/ przewijania mapy

-staraj się używać domyślnych ustawień gruntów z wyjątkiem wj i tym podobnym
-Kieruj się zdrowym rozsądkiem budując mapy

Oryginalny tekst: link

Jeśli uważacie, że zrobiliście dobrą mapę, zgłoszenia możecie przesyłać: link

Rady ode mnie:
-W wyścigowych mapach warto robić różne "tajne" drogi, gdzie mysz może przyspieszyć. Takie niby skróty-pamiętaj aby robić to z rozsądkiem.
-Nie może być samego wj na mapie, bo wtedy mapa nie ma swojej rozgrywki (to nie tylko tyczy się wyścigowych)
-Możesz używać niektórych trików z map wyścigowych, czyli, że jak odbijesz się od pochylonej powierzchni to stajesz się szybszy-ale nie kopiuj stylu map
-staraj się, aby myszki drastycznie nie ginęły na mapie. Jasne, że mogą być miejsca, gdzie może zginąć i trudność mapy jest dobrze widziana, ale nie przesadź to nie bootcamp.
-Wygląd mapy też ma znaczenie- więc jeśli jakiegoś gruntu nie potrzebujesz do mapy to usuń. Chodzi głównie o estetykę, nie trzeba od razu robić jakiś budowli na mapie
-Przyspieszenie od pochyłych powierzchni lub od kantów jest częstym elementem wykorzystywanym na wyścigowych. Jeśli chcecie użyjcie tego.
-Staraj się nie korzystać z prostokąta i koła

No i tyle rad, które na te chwilę kojarzę, jeżeli będziecie mieć rady to piszcie w komentarzach. No i jakbym zrobiła błąd to poprawcie XD

5 komentarzy: