11 sierpnia 2013

Nabory na Helpera

Informacje skopiowane z forum: >>LINK<<
To nie jest na temat plemienia, ale post informacyjny. Helper działa na całym tfm.  
!NABORY OTWARTE!

Na początek małe FAQ:

Co to Helper ?
Helper (ang. helper - pomocnik) jest to gracz, który nie ma specjalnych uprawnień - ma na celu pomóc graczom swojej narodowości. Jest on zapisany wyłącznie na Cheese For Mice. Grupa została stworzona przez użytkownika How.
Gracze piszą do helperów kiedy mają jakieś pytanie odnośnie gry. Zadaniem takiego Helpera jest odpowiadać na pytania lub odsyłać do innych pomocników, kiedy nie znają odpowiedzi na pytanie (wiadomo, że jeżeli nie zna odpowiedzi to przecież udzielić jej nie może, a nie powinien odpowiadać, kiedy nie jest zupełnie pewien).

Jak zostać Helperem ?
No i właśnie po to jest ten temat. Trzeba odpowiedzieć na parę pytań napisanych poniżej, następnie Twoja wypowiedź przejdzie szereg badań ( to nie jest żart :eek:). Swoje zgłoszenie będziesz musiał wysłać do pewnego TAJNIAKA, którego nick podam przy otwartych nabrach. Każdy z obecnych Helperów, będzie mógł wyrazić swoje zdanie o Tobie ^^'

Jak skontaktować się z Helperem ?
Aby sprawdzić aktywnych Helperów na serwerze, należy wpisać na czacie /c Cfmbot helperlist .

Czy Helper ma jakieś moce ?
Nie, nie mamy żadnych uprawnień ani w grze, ani na forum. Mamy za zadanie odpowiadać na pytania zadawane ze strony każdego użytkownika.

Czy Helper dostaje wynagrodzenie ?
Oczywiście, że nie:eek:. Żaden z pracowników CFM/TFM nie dostaje wynagrodzenia za swoją pracę. Tak, to jest coś podobnego do wolontariatu.

Czy jest jakieś ograniczenie wiekowe ?
Minimalny próg wiekowy to 15+. Nie znaczy to, że jak jesteś młodszy, to nie możesz brać udziału. Możliwe, że nam się spodobasz i Cię przyjmiemy. ^^'

Helper nieodpowiednio zachowuje się wobec mnie, co mam robić ?

Każdy problem dotyczący Helperów zgłaszaj do Lidera. Liderem PL Helperów jest Staszekowaty
___________________________________________________________

Odwiedź tę stronę, aby zobaczyć wszystkich naszych Helperów: http://cheese.formice.com/helpers

Liderem wszystkich Helperów jest: Sabusha
A tutaj masz online helperów: >>link<<

   Jeśli chcecie być helperem to przygotujcie się. Wiedza na temat tfm to podstawa ;)

12 komentarzy:

  1. Może mój koleszko spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam już próbowałem bo chyba o tych helperach był post na blogu transformice PL ale tam chyba jest coś po angielsku czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałem zgłoszenie xd warto sprubować lubie pomagać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłabym się :o Ale nie wiem :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam się ;_; Trzymajcie za mnie kciuki ^^

      Usuń
    2. Trzymam.
      Anonimowy Anonim

      Usuń
  6. Zgłosiłam się :D może się uda za optymizm
    konwallia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie szkodzi spróbować i nie trzeba się podszywać anonimie u góry.

    OdpowiedzUsuń