21 sierpnia 2013

Wersja 1.90

Wyniki będą trochę później.

Wiadomość forum
Wersja 1.90 transformice już aktywna
Myszki!

Są nowiutkie pokoje za poleceniem.

Oto kroki do utworzenia prywatnego pokoju:


- Nazwa pokoju trzeba zacząć z nazwą gracza pokojowej blokującego, a następnie po spacji. Przykład: vanilla Nick, defilante Nick, lol Nick, itp. To może być każdy rodzaj pokoju.

np./room  XD Znajoma (mam nick znajoma więc podałam swój jako przykład)

- pokój się blokuje za pomocą /pw  po tej komendzie wpisujesz hasło
np./pw 123 -hasło to 123- możesz to podać znajomym jak chcesz ;)



do dowolnej dużej liczby graczy znającą hasło- pamiętajcie tylko osoba, która jest wymieniona w nazwie pokoju może zablokować hasłem pokój- przynajmniej teraz XD

11 komentarzy:

  1. Dobre *.*
    / Pollilolli

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne. Ale pewnie fajne :o XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz wytłumaczę dobrze XD

      1.Wchodzisz na osobny pokój-czyli np. /room Pycholand --z dużej litery
      2.Wpisujesz komende /pw 123

      no i hasło to 123- może być to zamienne.
      Ważne jest, że osoba, której jest nick w pokoju może dawać hasło. Jak się nie mylę: nick ma być na końcu czyli ./room jak Pycholand

      Usuń
  4. Hehe. Chyba to wykorzystam >:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jak podam haslo komuś żeby wszedł na ten room to będzie mogl wejsc na moje konto/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daje się hasła swojego konta tylko wymyśla jakieś nowe :)

      Usuń