8 sierpnia 2013

Komiks pt: "Życie wodza plemiennego w skrócie"

Dostałam pozwolenie na opublikowanie komiksu. Komiks ten dotyczy wodza plemiennego. Zbieżność nicków przypadkowa. Tak wygląda w każdym prawie plemieniu. Jak tworzą się nowe. I tak czuje się Marzenie, kiedy do niej piszecie. Wyobraźcie sobie, że w plemieniu jest 5000 myszy i każdy do niej coś pisze. Spory spam no nie. Sama wyreżyserowałam komiks.
Ten komiks nie miał być śmieszny, miał pokazać wam prawdę. Ten komiks pojawi się także na moim blogu.

Dodatkowo przypadkiem zrobiłam historyjkę obrazkową. Byłam tego świadkiem. Miłego oglądania :)
Znajoma i jej odpowiedzi: 
[Blondiandzi] Znajoma a ty jak masz na imię w realu ?
[Znajoma] ładnie. Podoba mi się moje imię, dziękuje że spytałaś.

14 komentarzy:

  1. Super komiks :D
    Znajoma, nie wyjawisz tego, jak masz na prawdę na imię? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pisze wyraźnie, jak ma na imie. Znajoma to Ładnie ^-^

      Usuń
  2. Haha fajny :D

    Rób więcej :X

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota, fachowcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ^.^
    ~ Fiszka

    OdpowiedzUsuń
  5. No i się nie dowiedziałam jak Znajoma ma na imię :/
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie każdy łoś może być wodzem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, Znajoma ŁOŚ XD Ej, czy na drugim obrazku, ta pani od 'Hej' to nie jestem przypadkiem ja? :D
      ~Meet

      Usuń
    2. tak to ty ;D

      Usuń
  7. W końcu ktoś pokazał prawdę. Brawo Mesmera!

    OdpowiedzUsuń
  8. W plemieniu No chyba nie. Osoby, które męczą wodza są automatycznie usuwane :). I nie zapraszam kogo popadnie XD

    OdpowiedzUsuń