16 sierpnia 2013

Nowości, informacje i oświadczenie

1. Wyniki ankiety: Czy podoba wam się słoneczne futro? Większość zagłosowała na tak, widać nowości wzbudzają zainteresowanie. Sporo osób nawet takie futro zakupiło.


2. Po dodaniu nowości związanej z myszką słoneczną, dodali księżyc na ogon, żeby pasował do księżycowego futra. Dodali to krótko po dodaniu słonecznej myszy.

3. Na mapie eventowej doszła nowość. Dodali tytuł <<Adorer>>. Łowiąc w sadzawkach zbieramy kawałki mapy, które wskazują sposób jak zdobyć ten tytuł. Wiem, że większość już wie, ale i tak napiszę. Żeby zdobyć ten tytuł trzeba pójść na prawą stronę mapki, prawie na sam koniec. Tam jest tak jakby ołtarz i narysowana jest myszka. Z pomocą szamana dostajemy się na ten ołtarz. Ubieramy na siebie czapkę rybaka i ość ryby (nic więcej) i piszemy Elisah. Tytuł powinien się pojawić.

4. Za sprawą częstszych skarg na moje plemie i zapraszanie przez żołnierzy kont, które stworzone są do obrażania ogłaszam: Na czas kiedy nie będzie szamana plemiennego online prawo do zapraszania zostanie odebrane żołnierzom. Jeśli będziecie chcieli zaprosić swojego znajomego, prosicie mysz z wyższą rangą o zaproszenie. A osoby z wyższą rangą proszę o nie ignorowanie próśb o zaproszenie (chyba, że to konto, które ma być zaproszone jest na czarnej liście lub się do niej zalicza).

5. Robię porządki w plemieniu. Jeśli ktoś wam dokucza ze współplemieńców, łamie regulamin plemienia, dręczy, grozi itd. Proszę wysłać screena takiego zachowania, ja nie piszę kto mi składa skargę. Mam specjalny folder na takie osoby. Chciałabym, żeby coraz mniej było chamskich osób w plemieniu i potrzebuję w tym waszej pomocy.
Jak robić screena >>tutaj<<
Screeny przesyłamy na pocztę marzenie@opoczta.pl

6. Czarna lista powiększyła się >>tutaj<<. Zmieniłam także zasady dotyczące czarnej listy. Aktualnie na czarną listę dostają się:
- hackerzy
- dręczyciele
- wyzywający spamerzy(przeklinający, obrażający itd.)
- osoby reklamujące inne plemie na czacie plemiennym ( w marzycielach jakby co)
- gwałciciele
- osoby reklamujące hacki

7. Przypominam zasady dotyczące wszelakich imprez
- imprezy zamawiamy na blogu >>tutaj<< lub na mojej poczcie (podana wyżej).
- śluby należy zamówić min 2 dni przed na mojej poczcie, ale trzeba spełnić warunki, które są
opisane >>tutaj<<

7 komentarzy:

  1. popieram to o czarnej liscie i to o zapraszanii

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobiłaś ograniczając prawa :) Do naszego plemienia trafiają często nowo-myszki, które nie mają pojęcia... nawet o blogu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie o to chodziło. Po prostu osoby, którym nie dałam rangę tworzą nowe konta, zapraszają kolejne swoje konta i kolegów, żeby obrażać plemie, spamować itd. Chodziło mi głównie też o chamów. Jak szaman plemienny jest to można to kontrolować. Czasami jakaś osoba na złość kogoś dodaje do plemienia non stop. Dlatego wyszła taka zasada.
      Ale podkreśle: TO PLEMIE JEST DLA NOWOMYSZEK.

      Usuń
  3. No i dobrze, że tak jest. A ja zaraz się zabieram za robienie treningu - dopiero co przyjechałam z dziadkami ;d :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam specjalny folder na takie osoby.
    Będziemy mieli swoje teczki? .o.

    OdpowiedzUsuń