14 sierpnia 2013

Łapką Natchnienie

Nagroda za rozwiązanie krzyżówki z bloga.
Sporo czasu mi zajęło rysowanie, wiem. Tak się złożyło, że jakoś nie miałam ochoty rysować. Ostatnio wzięłam blok, ołówek i gumkę. Narysowałam szkic, a jak już ma się szkic to dalsze czynności są z górki.
Nie miałam szczególnych wytycznych, tak więc zabawiłam się.


 Pierwszą rysowałam Mesmere. Wiem jak ona lubi smoki, dlatego narysowałam ją z wielkim smokiem. Tym razem bez Afrobizza. Rysowałam z pamięci, a Afrobizz ciężki do narysowania.



Z Aniuschan chciałam się trochę zabawić. Wpadł mi do głowy pomysł z ogniem i mocą. Oglądałam jakiś film i powstało mi to co powstało. Aniuschan ma tu już wygląd z bloga.

No i tyle. Mam nadzieję, że rysunki się podobają.

ps. Top mysz przełożone na 10:00 Radzę wam wstać jak chcecie uczestniczyć.



8 komentarzy:

  1. Śliczne ^.^
    Bardzo, bardzo mi się podobają *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. O 10:00 ? Super! Akurat wtedy wchodze na tfm ^.^
    PS: Rysunki są śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Natchnienie, masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie narysowałaś Aniuschan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie :)
    -Sabu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tych długich łapek u mysz, bo wyglądają jak ręce, a tylne łapki wręcz przeciwnie - są za krótkie, a te przecież są długie u myszek. Rysujesz spoko, ale są niedociągnięcia. Na przykład głowa smoka - czaszka, poćwicz z czołem i w ogóle smokami.
    Zaczniecie hejcić, no tak, ale ja uszę oceniać, Sai od tego jest.


    Saioch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rada ode mnie, najpierw się uczy rysować, aby oceniać. Potem uczy się oceniać, by nauczyć się rysować. W końcu najpierw trzeba się umieć patrzeć, aby narysować i ocenić- to nie jest obraza-jeśli zrozumiesz to weźmiesz to do siebie, jako radę.

      Tutaj są niedociągnięcia, ale wygląd smoka zależy od autora (to mistyczne stworzenie i wszyscy inaczej uchwycają go, chyba że na siłę przerysowują)
      Myszki mają za długie trochę ręce, ale nie rzuca się to w oczy. Nogi tylne są w porządku- nie wiadomo jak autor chciał uchwycić, może tak?

      I radzę ci zobaczyć jak się ocenia bo nie najgorzej, ale musisz poćwiczyć. Nie ćwicz na osobach które zaczynają, bo oni zaczynają dopiero- no i mogłabyś załamać- bo niektórzy później świetnie rysują po takich bazgrołach ;)

      Usuń