20 sierpnia 2013

Kalendarz i walka z hackerami

Niedługo będzie dodana nowa strona na blogu.
Strony to główna, kącik porad, info plemienne itd.

Na nowej stornie będą dodawane daty, kiedy powstało dane konto na transformice.
Chętni mogą przesyłać komentarze pod spodem którego dnia powstało konto twojej myszki
_________________________________________________________________________

The spy network of Tigrounette is recruiting!

If you want to fight hackers and you speak either French or English, then you are at the right place! The anti-hack brigade seeks new members who can quickly find all new hacks and report them to us.
About the program: a brand-new secret sub-forum and privileged contact with the administration team for quick and regular patches of these hacks!
Still interested? Post a short paragraph and briefly explain why you want to help us!


Siatka szpiegowska z Tigrounette rekrutuje!

Jeśli chcesz walczyć z hakerami oraz mówisz francuskim albo angielskim, to jesteś we właściwym miejscu!Anti-hack, brygada szuka nowych członków, którzy mogą szybko znaleźć wszystkie nowe hacki i zgłosić je do nas.

O programie: nowy sekret sub-forum i uprzywilejowane kontakt z zespołem podawania na szybkie i regularne plamy te hacki!

Nadal zainteresowany? Napisz krótki akapit i krótko wyjaśnić, dlaczego chcesz nam pomóc!

Dodane info też  z forum:

TO NIE JEST REKRUTACJA NA MODERATORA! Nie otrzymasz żadnych przywilejów w grze, by banować oszustów!  Twoim zadaniem będzie POSZUKIWANIE najnowszych programów hakerskich w Internecie i informowanie nas o nich!



Informacja przekopiowana z forum

12 komentarzy:

  1. Data powstania mojego konta :)
    Skajka-06.06.2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje konto założone : 03.01.2013r :)
    ~Sabukalolz

    OdpowiedzUsuń
  3. moje konto powstało 11.06.13
    -Dawidmdxpl €

    OdpowiedzUsuń
  4. Założenie mojego konta chętnie podam na gg :)
    Bardzo się ciesze z tego co wymyślił Tigrou ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje powstało 04.09.2012
    Pozdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. moje konto powstalo 18.08.2013r.
    ~Lir

    OdpowiedzUsuń
  7. ja założyłam konto 12.04.2013
    Superjulissa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 23. 10. 2011 ~Rubberx

    OdpowiedzUsuń
  9. założyłam konto 24.04.2013 r.
    kiniai

    OdpowiedzUsuń
  10. Konto powstało : 02.02.2011 rok
    Wikq

    OdpowiedzUsuń
  11. 27
    04
    '12
    Data epickości
    Powstanie Wybuchacza.

    OdpowiedzUsuń