23 sierpnia 2013

Impreza urodzinowa Pollilolli

Cześć myszki ^^
No to dziś od razu jak wpadłam na tfm miałam urządzić pewne urodziny Pollilolli.
Od razu przepraszam za krótki opis bo byłam na połowie urodzin, bo potem nie miałam czasu no i afczyłam
:)
Więc myślę, że myszki dobrze się bawiły ^^ No cóż były lagi ale niektórym to nie przeszkadzało. Włączyłam mapkę Tosta i muzykę : ) A wcześniej wszyscy życzyli jej wszystkiego najlepszego ^-^

Więc oto nasza solenizantka na screenie ze mną:
Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego! 

8 komentarzy:

  1. Urodziny nic dodać nic ująć.
    Jeszcze raz dziękuję Fiszce za obrazek, Aniuschan za wspaniałe urodziny i myszkom za cudowne życzenia. :)
    ~Polli

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i bardzo mi szkoda, że Ciebie zabrakło.

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego ;)
    Rozrywka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj Pollilolli post jest już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń