21 sierpnia 2013

Wyniki na luksusową mapę

No więc były pytania kiedy będą- no i są wyniki :)
Pierwsza mapa moja, która nie brała udziału w konkursie. Mapa to kawiarenka z dużą filiżanką kawy. Kolory specjalne dobrane dla różnych rodzajów kaw ;)


A teraz uczestnicy:

 Praca Sharusii- to luksus spędzania czasu na dworze. Przecież oglądać telewizje można wszędzie XD
 Praca Sukisorry- Zabawa na dworze oraz wypoczynek w domu jest pokazany przez Su jako luksusowe mieszkanie. Tutaj też można zauważyć tv na dworze XD
 Praca Aniuschan- estetyczna chatka, gdzie można wypocząć oraz wypocząć przy kominku. Łagodne oraz pokazanie przestrzennej mapy pokazuje luksus w prostocie
 Praca Fiszki-czyli luksus w domu. Ile trzeba się namęczyć aby gdzieś dojść?  U Fiszki nie ma z tym kłopotu, można pobawić się przy drzewie i pospać nad pralką
 Praca Myszapysia- tutaj luksus jestpokazany w wygodzie. Jest pełno miejsc gdzie można się wygodnie rozsiąść oraz miejsca do jedzenia, aby każdemu starczyło :)
Praca Adamgalla i Znajoma-mapka eksperymentalna. Eksport Adamgalla. Z góry uprzedzam, że nie uznajemy dwóch autorów, bo niewiadomo kto zrobił, więcej-ale twórców tej mapy nie czeka nagroda ranga, więc to jest wyjątek. Całość mapy Adamgalla, rysunki Znajoma.
Mapa to kurort, gdzie jest wielki basen i można wypocząć na leżaku. Pogadać na fotelu, zjeść i postać :)

A teraz wyniki-dla jasności, oceniało 5 szamanów i wódz-z czego jeden szaman dał opinie :)
I Miejsce-mapa eksperymentalna-bo jest  pokazany największy luksus na mapie
II Miejsce- mapa Aniuschan- za przestrzeń i wygląd przypominający trochę hotel
III Miejsce-mapa Sukisorra- za estetyczny podział mapy na zabawę i wygodę :)

Nagrodę otrzymuje Sukisorra- czyli ranga wyżej :)

Dla jasności- ocenialiśmy pod kategorię, 1 miejsce jest specjalnie napisane mapa eksperymentalna, a i jeszcze jedno- wyjątkowo jest, że szamani plemienni zajmują pierwsze miejsca, ja nie biorę udziału nie bez powodu, aby uniknąć takiego czegoś-to jest wyjątek przez wzgląd na mapę eksperymentalną.

Prawie zapomniałam dodać, tym razem też pomagali ocenić po stroni marzyciele. Specjalnie puszczałam mapy i czekałam na komentarze, co dodawało plusy w ocenianiu map :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Sorra. Wszystkie mapki ładne, na pewno będą mile puszczane w chatce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Jak ja to przeczytałam to nie uwierzyłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, drugie miejsce ^^ Ciekawe czy jakbym nie była szamkiem to czy tylko ja bym dostała rangę w górę :o
    Gratuluje 3 miejscu ^^
    Ale ja dziś to nie wejdę, jadę do Gdańska ! *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobała się praca Fiszki *u* PRzecudowna :)
    -Paciulek

    OdpowiedzUsuń