9 sierpnia 2013

Zmiany + nowe futro i rzeczy w sklepie!

Najpierw niektóre zmiany, które mogliście zauważyć:
- Zmiany w mapach vanilla: 31, 41, 42, 54, 55, 57, 59, 60, 62, 89, 92, 114
- Na mapach z podwójnym szamanem umiejętność zmartwychwstania została wyłączona
-Administrator:  Vanlu odchodzi z Atelier 801
informacje o zmianach od Znajomej, inne informacje od Adama

Dzisiaj  wchodząc po resecie na transformice zobaczyłem nowy obrazek, admini dodali do sklepu trzy rzeczy, wisiorek z motywem słońca na ogon, majtki na głowę i futro z obrazka na stronie logowania.
Majtki już kupiłem, są śmieszne i nie drogie,
 kosztują zaledwie 20 serów lub 2 truskawki. 
Futro jest ciekawe, jest utrzymane w ciepłych kolorach, na pewno ładniejsze niż poprzednie, jedynym minusem według mnie jest ten "motyw słońca" na nodze. Mimo to zastanowię się nad kupnem.





Wiadomość z forum 

Hej Myszy!
Co nowego? Futro!
Mieliśmy księżyc, teraz czas na słońce i cudowne futerko, które przybyło do sklepu wraz z kilkoma świeżymi dodatkami! :D

14 komentarzy:

  1. Brakuje teraz niebiańskiego futra XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale Adam ma racje, według mnie fur jest super ze względu na ciepłe kolor, ale efekt psuję to słońce. Ale jakoś na razie nie mam zamiaru tego kupować, nie mam żadnego fur i dobrze mi z tym ^^
      ~Mete

      Usuń
  2. Futro fajne ale oczy są okropne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowa:
      [Mesmera] Futro ma jeden minus
      [Tasted] Nie jest zielone? :3
      Śmiechłam XD
      ~Met

      Usuń
  3. Chyba zakupię te rzeczy są śliczne! *.* (nie mam na myśli majtek, ale i tak kupię XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Gacie Na Głowę'' to hit sezonu więc wiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jakoś gacie nie podobaja ;\

    OdpowiedzUsuń
  6. mi podoba się tylko te słońce na ogon *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhmm. To futro bardziej pasuje do mojej fryzury, ale wolę mieć oczy myszy niż tego dziwnego stwora, więc nadal czekam na promocję mojego futra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba to słońce na nodze. ^^" Nie wiem, o co wam chodzi z oczami, ale znaczek na głowie mogliby zrobić inny, albo wcale. Bo tak wygląda trochę jak brwi. Gdyby było tańsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. >gacie na glowe

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już mam fur nocy i tego "słońca" zastanawiam się równierz nad kupnem pieluchy na głowe

    OdpowiedzUsuń