15 sierpnia 2013

Portret mojej myszki

Przyszło do mnie wiele prac. Każda jest na swój sposób ładna, ciekawa i wyjątkowa. Ciężko mi było wybrać. Patrzyłam na sposób wykonania, technikę pracy i estetykę. Większość portretów była stworzona przez rysunek, czy to w programie czy na papierze. Opiszę wam pracę, a potem pokażę 3 wyróżniające się :)

Myszapysia do przedstawienia siebie użyła kredek. Nieźle pocieniowała górę. Co mnie urzekło. Ogólnie dobrze wykonana mysz. Dobrze dobrane kolory, delikatne z podkreśleniem ważniejszych rzeczy :)
Konwallia przedstawiła siebie jako pikselową mysz. W końcu jesteśmy w sieci pikselami. Ciekawe tło dobrała do swojej myszy, co jeszcze bardziej podkreśliło jej charakter :)
Maksimonka praca mnie zaskoczyła. Bardzo mi się spodobała ta głowa. Świetnie przedstawił siebie, dobrał kolory. Te oczy patrzące w takiej złości. Urocze :D
Martiiiixd przerobiła swoją myszkę na postać ludzką. Wspomniałam, że forma jest dowolna, a portret może mieć różne oblicze. Oblicze jako człowiek jest ciekawe. Trochę tylko uszy nie wyglądają na mysie ;)
Olusiatm swoją myszkę ukazała w sposób uroczy. Tło dodatkowo jeszcze podkreśla myszkę. Ciekawa technika wykonania. Wygląda na rysowane w paincie :D
Rowerox wykonała swoją myszkę na papierze kredkami. Podoba mi się styl myszki, jest prosty i łatwy do narysowania. Ten portret ma swój własny charakter, który pokazuje osobowość autora.
Saniiaa także narysowała myszkę na papierze. Tym razem w tle widzimy kratki. Sposób wykonania jest uroczy, sama myszka emanuje słodyczą. Ten uśmiech świadczy o miłym nastawieniu :) (Znajoma - no comment)
Sharusia przedstawiła swoją mysz bliżej oryginału z gry. Ciekawie zestawiła kolory, jedno oko zasłoniła. Jest na tym rysunku jako szaman, co pewnie wiąże ze sobą ciekawą historię.

Natchnienie się zabawiła. Przedstawiła swoją postać w stylu ludzkim, ale nadal w postaci myszy. Portret wykonany pisakami, zrobiony na kartce i wycięty w programie. Ciekawie przedstawiła swoją osobowość w grze.

A teraz nasi marzyciele na podium:

Trzecie miejsce zajmuje Aniuschan. Praca wykonana rewelacyjnie. Nie mogłam się napatrzeć. Widać emocje na tej myszcze i aż czuć że praca ma dusze.

Drugie miejsce zajmuje Liberrate. Jest to jedna z pierwszych prac. Spodobał mi się pomysł i materiał z którego myszka została wykonana. Bardzo oryginalny pomysł.

Pierwsze miejsce należy się Fiszce. Sposób wykonania jak i efekt są niesamowite. Podobnie jak w przypadku pracy Aniuschan, nie mogłam się napatrzyć. Fiszka poświęciła sporo czasu na wykonanie. Jak dla mnie ta praca ma w sobie dużo śmiechu, zabawy i pozytywnych emocji.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału :D

34 komentarze:

  1. Pierwszy. Gdzie moje ciastko?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniuschan *.* Rozwaliłaś mnie swoją pracą ;o Idź do jakiejś szkoły graficznej! :D

    Dużo ślicznych prac, a tu niespodzianka XD Nie spodziewałam się, ale fajnie, cieszę się bardzo :)
    ~ W drodze na spływ Dunajca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenie Ty o 00:55 nie spisz? Ja też xDD :D .
    ~Dziuniabz

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniuschan śliczna praca *.* Gratuluję Fiszka. Wszyscy mieli piękne prace :3 Mi najbardziej podoba się praca Aniuschan. ~Toleczkapunk

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepsza praca to Liberrate. Kreatywność płynie z tej pracy. Czemu nikt tego nie widzi?
    Aniuschan za to pięknie wykonała swoją pracę. Naucz mnie tak rysować mistrzu *-*. A umiesz rysować ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzi dopiero się uczę z książki : )

      Usuń
    2. Ja mam spory problem z ludźmi, a potrzebuje tego bardzo XD

      Usuń
  7. Gratulacje :) Aniu piękna praca,po prostu mnie rozwaliłaś jak to zobaczyłam *.* przedtem Cię nie doceniałam,ale chyba mnie dobiłaś ;D
    Fiszka,cudownie to zrobiłaś.Moje oczy się zakochały i...po prostu cała praca boska !
    Liberrate świetny pomysł i fajne wykonanie,ja osobiście myślałam nad zrobieniem portretu w mące,ale Ty i tak wszystko zawsze robisz lepiej ! :) Gratulacje wszystkim za cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Ty mowisz Konwallia... Ja zawsze wszystko spartole :)

    Kto zgadnie z czego moja mysz ma zrobione poszczegolne czesci portretu? Przewidziana nagroda to plawienie sie w blasku chwaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee co ja piszę,przyjżałam się- chyba mąka lub cukier puder lub sól lub cukier :D i zeschła natka pietruszki ? :DD

      Usuń
    2. Nic z tych rzeczy XD

      Usuń
    3. Ja myślę,że ze startego mydła,bibuły,koralików (2 na górze myszki),brokatu i z kolorowego piasku xD ~Toleczkapunk

      Usuń
    4. Albo zamiast tego mydła to okruszki ;o

      Usuń
    5. Nadal nie zgadlyscie. Cala jest z produktow spozywczych jednak to nie makaron XD

      Usuń
    6. Kawałki bułki lub innego pieczywa? XD
      I teraz stawiam na sól XD

      Usuń
    7. Niii :d
      No wiec, kontury myszki ulozone sa z cienkich fusow zielonej herbaty :) Powieka oka tez. Oko to ziele engielskie;] Czapka zrobiona jest z kawalkow wafelkow czekoladowych a te 'okulary' wyciete z papierka od cukierka:D Wnetrze calej myszki to pokruszony herbatnik. Wnetrze uszu, lap i ogona to islandzkie cappuccino, takie ciemne :D Maska na pyszczku i kolczyk z krolika to taka islandzka przyprawa, troche jak cos miedzy cukrem pudrem a maka, ale strasznie gryzie w nos :P Natomiast napis jest wyrysowany w zwyczajnym cappuccino Mokate :P

      Usuń
  9. Wiem, że praca fiszki była pracochłonna, ale jednak.. bez obrazy... jest jedną z tych, które mi się mniej podobają.
    :-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o sam pomysł i wykonanie. Ja patrze na każdy aspekt. I nie patrze kto jest autorem, jak większość to robi, tylko patrzę na wykonanie itd.
      Dlatego to ja jestem sędzią i szamani, a nie marzyciele :)

      Usuń
    2. Rozumiem :) Każdy ma inny gust i nie jest powiedziane, że musi się wszystkim podobać ;)

      Usuń
  10. Gratuluje wszystkim co brali udział za pomysły i wykonanie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w końcu nie dokończyłam swojej pracy ;-;

    OdpowiedzUsuń