12 czerwca 2015

Dzień Bujania w Obłokach

Organizator: Marzenie
Czas: 17:40 - 19:00
Opis i screen: Marzenie
Liczba myszek: 6-13
Miejsce: Chatka plemienna

Na samym początku zobaczyliśmy różne sposoby bujania w obłokach. Sporo kosmosu się zwiedziło, chmur nie zabrakło. Obserwowaliśmy nawet jak ktoś buja w obłokach. Zwiedzanie szybko się skończyło, bo myszki postanowiły się ścigać na mapkach.
Potem nastąpił pierwszy konkurs. Zadaniem myszek było utrzymanie się na balonie jak najdłużej. Myszki zwalały siebie, przeskakiwały z balona na balon, a jak spadły to starały się wylądować na balonie. Najlepszy pod tym względem okazał się Lekkoduch, Choć w sumie to było oczywiste. W końcu on jest Lekki :)
Kolejny konkurs polegał na wcieleniu się w istoty, które można spotkać podczas bujania w obłokach. Niewiele osób wzięło udział. Reszta rozmawiała ze sobą, nawet jakaś kłótnia się pojawiła. Zebrało się wtedy 12 myszek.
[Wojzaml] jestem aniołem miłości...  i mi się skrzydla schowały, bo ktos nie przyjał amora xD
[Wojnalik] Nimbusem, kiedy jestem wściekły szczelam piosunami a kiedy łagoniejszy padam deszczem
[Marzenie]  a ja wiking, podbiłam teren i wszyscy pod moją władzą
[Alpejkowa] bogiem
Choć mimo takiej małej ilości uczestników to sporo myszek się przebrało. Adam szczególnie zaskoczył strojem.
Końcowym konkursem było przejście bootcampów. Ale nie tak zwyczajnie oczywiście. Każdy zdobył moc latania i dzięki temu łatwiej przechodziliśmy mapki. Bootcamp pokazał nam, że nawet z mocą latania możemy mieć problem w przejściu mapki. Zdarzyły się mapki przez, które nie przeszliśmy. Tutaj ponownie najlepszy okazał się Lekkoduch. Przeszedł największą ilość mapek, a zaraz za nim Adamgalla.
Na końcu było zrobione wspólne zdjęcie i na tym dzień się zakończył :)





 Do tego zdjęcia dodam opis. Została włączona na samym końcu. Każdy z nas sobie zwiedzał. Uchwyciłam chyba najlepsze ustawienie. Wizice ciągle lewitował nad księgą, a Alpejkowa wróżyła z czarodziejskiej kuli :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło było znowu u was gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam ciebie też :)

    Mógłby ktoś w wątku plemiennym na forum wspomnieć o tym dniu? Nie chce robić double post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie oczywiście musiałem polizać balonik (6 zdjęcie z balonami) XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ominęły mnie wszystkie imprezki! :c
    A tak poza tym, dziś (13-06-2015) mam rocznicę konta - nikt nie pamięta :c
    ~Bialaszczala

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehs, byłam na wycieczce i nie mogłam przyjść,
    a był to mój ulubiony dzień (z opisu) :D

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie było :)

    OdpowiedzUsuń