13 czerwca 2015

Dzień Pojazdów

Organizator: Chaikall
Screeny i Opis: Chaikall
Czas: 17:00 - 18:05
Uczestnicy: 7-14 myszek
 
Witajcie myszki. Od razu na wstępie mówię, że nie byłem dzisiaj w pełnej dyspozycji, dlatego też dzień taki krótki, po prostu od początku dnia źle się czuje, bałem się, że w ogóle nie będę mógł zorganizować ale się udało. Na samym początku zbierały się myszki, czyli tradycyjnie. Dzień był organizowany spontanicznie, gdyż jak już pisałem nie byłem w stanie go zaplanować.
Dzień zaczeliśmy od zwiedzania mapek z pojazdami/ środkami transprotu. Mapki znalazłem zaledwie 3. Mapki zwiedzialismy i przy okazji zbieralismy na nich serek. 
 
Później wczytaliśmy mapkę do top model wykonaną przez Znajomą. Tam zrobiłem konkurs na strój kierowcy pojazdów w 3 konkurencjach:
 
- Kierowca pojazdu Anbulans
- Kierowca pojazu Policyjnego
- Kierowca Śmieciarki
 
Udział brali: Filieczka (1 konkurencja), Egzysx (Sojusznik), Kailef, Azirus (Sojusznik), Sereeeeekvip. Ocenialismy ja i Gersimi, reszta siedziała na widownii. Każdy został oceniony a punkty pododawane. 
Według naszych obliczeń zwycięzcą okazała się Sojuszniczka Egzysx, Drugie miejsce Kailef, a trzecie Sereeeeekvip. 
Pozniej sie odbył ostatni punkt naszej imprezy  - wymienienie jak najwięcej marek pojazdów samochodów. Oto marki i myszki które wymieniały:
 
[Egzysx] Syrena, Opel, Buggati, Porshe, Chevrolet, BMW, Wolsfwagen (jak to się pisze XD), Audi, Honda, Skoda, Maluch
[Dczuchra] opel panda suzuki mercedes maluch xD najmniej :D
[Gersimi] mazda, aubi, bmw, ford, fiat, opel, skoda, honda, citroen, porsche, hyundai, suzuki
[Sereeeeekvip] audi,subaru wolsvagen,skoda,bmw,mazda,dacia,suzuki,alfa romeo,toyota,nissan,jeep,peugot,jaguar,ford,seat,opel,kia,mercedes,fiat
[Azirus] ferrari, honda, jaguar, opel, mercedes, bmw, skoda, alfa romeo, audi, bugatti, chevrolet, jeep, lamborghini, kia, McLaren
 
Wygrała Sereeeekvip, wymieniła najwięcej marek samochodowych.
 
Na tym dzień Pojazdów się zakończył. Jutro zapraszam już o 14:50.
 
Pozdrawiam Chaikall.

1 komentarz:

  1. Co prawda nie bylo mnie na tym dniu, ale za to miałem Dzień Pojazdu w praktyce :DDD Zapewne niektórzy wiedzą o czym mówię XD

    OdpowiedzUsuń