29 czerwca 2015

Dzień Liter

Dzień zaczęłam gdy weszłam do gry,dlatego od razu ogłosiłam na ./t ,że jest dzień liter, Gdy uzbierało się do ok 8 myszek.,postanowiłam pewną rzecz. Rzeczą tą był tradycyjny wstęp bez którego na organizowanych prze mnie dnia nie może się obejść. Na rozgrzewkę zrobiłam znaną wszystkim grę "Państwa miasta". Były trzy rundy,w tej grze liczyła się dobra zabawa. Nie liczyłam punktów. Potem zrobiłam konkurs zadaniem myszek było wymyślenie nie istniejącego słowa z podanych liter i wytłumaczenie jego znaczenia. Wygrał Kailef i Wojzaml. Kailef nie chciał nagrody ,jednak Wojzaml z chęcią ją przyjął. Tak myszki przedstawiały swoje słowa:
"[Dupoloty] wibagh - prehistoryczny biwak
[Wojzaml] gbiawh - gib sie w wiah B)))
[Scheynne] sart - zgniły ser
[Wojzaml] Raste- wymawianie słowa rooster po angliku xDD[Kailef] Wagibh - słowo pochodzące z języka tureckiego, stosowane w wieku IX, oznacza ono broń, którą posługiwali się obywatele lasów tureckich, wagibh był skonstruowany
[Kailef] z mocnego grubego patyka o średnicy 7,5 cm i długości 23,8 cm
[Kailef] i dużego kamienia zakończonego ostrym fragmentem kamienie meteorotowego
[Scheynne] Klvty - kij
[Kailef] Ratse - rodzaj szczura "Rat"se,
gryzoń mieszkający w okolicach Hong -
Kongu w jego południowej części, charakteryzuje się m. in.
biało - brązowymi łatami na dolnej części jego małego ciała.
[Wojzaml] Ctvymkl - nowa marka urządzeń eloktronicznych np ;
telewizorów tabów telefonów i laptopów.
Sponsoruje się tajemniczą nazwą bezsensu
dlatego wszystko zprzedaja za 1234 złote :P
[Dupoloty] cykl MTV - w kółko powtarzajace sie te same programy na kanale MTV
[Kailef] Cv(czytaj: u)ty - MLK - Program telewizyjny Kosowa, w którym puszcza się seriale
romantyczne jak i horrory, telewizja trwa przez 12 h, od 8:00 do 20:00"
Później Wojzaml zrobił konkurs "wuiz literowy". Quiz składał się z dziesięciu pytań. Wygrał Kailef,drugie miejsce: Akwilo,trzecie ja XD. Kailef również zowu nie chciał nagrody,ale ja przyjęłam. Potem włączyłam ./module pewpew. Ja zagrałam chwilkę i wyszłam z gry. Jestem zadowolona z dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz