8 czerwca 2015

Dzień Myszy

Pomysłodawca: Mesmera
Organizator: Weroniczkab
O godzinie 19.30 czekaliśmy wszyscy wspólnie na Mesmerę. Zaczęłam zapraszać myszki do chatki aby zrobić mini imprezę przed rozpoczęciem dnia. Uzbierało się ok 15 myszek. Myszki zaczęły puszczać różne piosenki. Wszyscy tańczyliśmy i rozmawialiśmy. Upływał czas a,a Mesmery nie było. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Uznałam ,że początek już zrobiliśmy swoim mysim tańcem. Włączyłam dla wszystkich #pewpew - mini grę gdzie rzuca się rzeczami. Po rzucaniu włączyłam #domination. Wszyscy dobrze się bawili. Potem zrobiłam konkurs na najzwyklejszą myszkę. Wygrała Kinai i Bueczga. Gratulacje. Potem włączyłam zwykłe mapy do szamanowania aby myszki mogły sobie po czarować. Po ok. 6 mapach musiałam już iść. Powiedziałam Kinai aby mnie zastąpiła ,a potem wyszłam z gry. Jestem zadowolona z dnia. Potem nie wiem co się działo. Świetnie się z wami bawiłam. Było późno dlatego musiałam kończyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz