18 czerwca 2015

Dzień Wampirów

Organizator: Natchnienie
Liczba myszy: 6-10
Miejsce: Chatka plemienna, room #infected666
Godzina: 17:00 - 18:00

Zostałam poproszona o urządzenie dnia. Urządzałam kiedyś dzień słońca. Od długiego czasu noszę już przebranie wampira, dlatego idealnie się nadawałam. Może niekoniecznie idealny strój na wampira, bo to wszystko się wyklucza.
Dzień trwał godzinkę, jak widać, ponieważ wszystkim prawie się znudziło, albo byli zajęci innymi sprawami. Na czacie plemiennym była dyskusja, więc pewnie to było powodem.
O 17:00 Opowiedziałam o pewnym rodzaju wampirów, które występują w społeczeństwie. Spytałam się Marzycieli, czy nie znają innego rodzaju wampirów.


[17:07] [Natchnienie] Teraz wam opowiem o pewnym rodzaju wampirów
[17:07] [Aniuschan] Słucham C:
[17:07] [Natchnienie] Wiecie, że są wampiry nie tylko takie co wysysają krew?
[17:08] [Natchnienie] Są też takie co wysysają naszą energię
 [17:08] [Natchnienie] I żyją wśród nas
[17:08] [Wojnalik] Dementorzy! XD
[17:08] [Chaikall] moja mama?
[17:08] [Wojnalik] XD
[17:08] [Klipus] xd
[17:08] [Aniuschan] x"D
[17:08] [Natchnienie] często przy takich osobach czujemy się zmęczeni, mamy mało motywacji
[17:08] [Wojnalik] o podam przykład
[17:09] [Natchnienie] To osoby, które czerpią od nas życiodajną siłę
[17:09] [Wojnalik] Pani Cieślik od Polskiego
[17:09] [Natchnienie] To się czuje :) Wystarczy że stanie obok ciebie
[17:09] [Natchnienie] Niekiedy słowem
[17:09] [Chaikall] czyli jednak mama
[17:09] [Natchnienie] takie osoby są miłe, mają prezencje
[17:09] [Natchnienie] dokładnie tak jak te wampiry wysysające krew
[17:09] [Klipus] moj ojciec
[17:10] [Wojnalik] Dementorzy
 [17:10] [Natchnienie] Dementorzy chyba są dobrym przykładem XD
[17:10] [Wojnalik] wysssysają duszyczgę
[17:10] [Natchnienie] wysysają szczęście :)
[17:14] [Natchnienie] A wiecie kogo jeszcze nazywają wampirami zamiennie z komarami?
[17:14] [Natchnienie] Więc wampirami i komarami nazywa się .... prawników XD
Chaikall zaproponował konkurs na wymyślenie własnego wampira. Kilka marzycieli przystało na ten pomysł. Dokładnie to cztery. Reszta czytała co wymyśliliśmy.

[17:21] [Wojnalik] mój gatunek wampirka pojawia się najczęściej zimą. Lubi straszyć ludzi , kiedy jedzą przy wigilijnym stole. Żywi się oczywiście śniegiem! Dlatego też występuje tylko w zimę. Można go pokonać ciepłem (wysoką temperaturą).
 [17:24] [Wojzaml] ok no więc jestem jodnookim wampirem widmo. Lubi zbierać cukierki karmelove z E. Wedela. Boi się mućki D: Można go pokonać mlekię! xD Boi się kinderków bo są..,. Z MLEKA!! D:
17:27] [Chaikall] Vampir mądrości, który zabiera nam mądrość. Dlatego mam słabe oceny w szkole. Żeby go pokonać jest tylko jedne rozwiązanie D: TRZEBA POKONAĆ LENISTWO
[17:30] [Natchnienie] Słoneczny wampir. Żywi się radością ludzi, pozytywną energią, podjudza ich szaleństwo. Przez to ludzie robią głupie rzeczy. A on wszystko wchłania do siebie.Pokonać go może tylko pesymista, który wszędzie będzie dopatrywał się minusów. Słoneczny wampir niczego się nie boi, nawet pesymistów. Jest bardzo pewny siebie. 
Na koniec poszliśmy grać na roomie #infected, gdzie zamienialiśmy innych w wampiry. Uciekanie przed wampirami jest zabawne. Modliszka miała strategię zabijania wampira i przy okazji siebie. Najlepszym uciekinierem przed wampirami okazał się Wojzaml. Dzień zakończył się, gdy na roomie zostałam sama ze zwycięzcą.

2 komentarze: