3 czerwca 2015

Dzień drzew

Do jutra 23:00 czekam na opis nowego eventu- na pocztę
Organizator: Chaikall
Screeny i Opis: Chaikall
Miejsca: Chatka Plemienna, room #utility0Chaikall, room Nuciek
Punkty: Kailef 2(aktywność) Natalkabende 1(aktywność), Kiniai 1(aktywność), Weroniczkab 1(aktywność), Tajemniczyx 1(aktywność) Chaikall 5(organizacja urodzin)
 
To znowu ja :D Już trzeci raz z rzędu do was piszę. Mam nadzieję, że moje dni i opisy się wam podobają. :)
 
Za nim jednak zacznę opisywać dzień, Dzisiaj o godzinie 15:00, zgodnie z zapowiedzią organizowałem urodziny Dremsiary, na urodzinach było 12 myszek, ale liczba się zmieniała. Na samym początku zaśpiewaliśmy solenizantce sto lat, później wręczyliśmy prezenty, oraz zaczelismy imprezować. Zjedliśmy wieeeelkiego torta i zaczeliśmy się świetnie bawić. Solenizantka była krótko ale mimo to było bardzo fajnie, później urodziny przemieniły się w kampanie wyborczą Magdaleny Ogórek, bo zaczęliśmy puszczać jej spoty wyborcze xd. Świetnie się bawiliśmy, Jeszcze raz, Dremsiara- Wszystkiego Najlepszego!
 
 
 Kolejnym przystankiem Miesiąca Marzycieli był Dzień Drzew. Dzień drzew miał zacząć się o 16:00, jednak administratorzy pokrzyżowali nam lekko plany wprowadzając fajną niespodziankę. Mianowicie wprowadzono Event rybny, przez co dzień zaczął się 8 minut później. Przybywało od 11 do 15 myszek. 
  Pierwszym punktem naszej imprezy były Zagadki dotyczące drzew. Tutaj macie jakie to były zagadki, a obok będzie napisane, kto je odgadł:
 
 
Liść mój przybrał kształt dłoni,
jesienią barwami się płoni.
Nasionka w skrzydełkach schowane
lecą wiatrem porwane.
(klon) - Kailef
Liście moje postrzępione, kora czarno-biała.
Z kwiatów leci żółty pyłek – to zagadka cała.
(brzoza)-  Kailef
Wysokie drzewo iglaste
na zimę szpilek nie gubi,
rośnie i w lesie, i w parku
bąbki wieszać na nim lubisz.
(świerk)- Natalkabedna
W białej sukience,
stoi sobie w lesie.
Jej zielone włosy,
złoci każda jesień.
(brzoza)- Kailef
 
Pózniej po zagadkach przenieśliśmy się na #utility0Chaikall i tam zorganizowałem Konkurs TOP DRZEWO. Coś podobnego do Top Model tylko tematyką było przebranie się za drzewo. Udział w konkursie wzięli: Kailef, Angelcciia, Kiniai, Bubeczga, Tajemniczyx, Olaftransfo, Natalkabedna. 
Każdy z uczestników mnie czymś zachwycił. Kreatywność jest mocną stroną Marzycieli :D
Jurorami bylem ja czyli Chaikall, a wraz ze mną Weroniczkab i Aniuschan (Bardzo dziękuję za pomoc).
Do finału awansowali Angelcciia, Bubeczga, oraz Kiniai. 
Zwycięzcą okazała się Bubeczga, Drugie miejsce padło łupem Angellcci, a trzecie Kiniai. :)
 
Trzecim punktem naszej Leśnej podróży był powrót do chatki plemiennej i konkurs: "Co można zrobić z drewna?" Osoba, która podała najlepsze przykłady wygrywała ten konkurs. Udział wzięły 3 myszki: Koffanamysz, Kiniai i Weroniczkab. A o to ich odpowiedzi:
 
[Koffanamysz] Papier :3
[Kiniai] drewno, krzyż, ławka, krzesło, obramowanie do obrazu, meble ogrodowe , meble do domu, bujawke, ozdoby, globus
[Weroniczkab] Można zrobić kartki do zeszytu,białego,w kratke,line itp. dzięki temu możemy jakos pisac
 
Wygrała Kiniai, która zabawnie skomentowała swoje zwycięstwo: "Opłacało się zakuwać tyle z techniki" :D
 
Po tym konkursie, odbył się wyścig na mapce, na której wspinało się po drzewach. Mapka była wykonana przez moją osobę specjalnie na ten dzień. Aniuschan uruchomiła mapkę i myszki wystartowały w laaaas. Pierwsza do norki dotarła Kiniai. :D
Po wyścigach przenieśliśmy się na room Chaikall. Tam zrobiłem Mulodrome. Czerwoni to był zespół Drzew Lisciastych, a zespół niebieski to były Drzewa Iglaste. W zespole Lisciastym byli: Aniuschan, Gersimi, Weroniczkab, Pokolorowana, natomiast niebiescy to Chaikall, Lolgac, Tajemniczyx i Kiniai. Aż wstyd się przyznawać, ale Lisciasty zespół ograł mój zespół, czyli Iglasty aż  80 do 25. 
 
Po Mulodrome przenieśliśmy się do chatki i zaczęliśmy imprezować, jak to Marzyciele lubią, na mapce znajomej razem, przy muzyczce :D 
Pod koniec imprezy wpadła Znajoma i nawet załapała się na zdjęciu. Według mnie dzień mogę zaliczyć do udanych, bardzo mi się podobało, wam też? Zostawcie opinie w komentarzu, z chęcią poczytam co wam się podobało, a co mam zmienić w następnym dniu :)
 
Przy okazji tego, że pisze post, napisze wam godziny zaczęcia nastepnych dni Marzycieli, które ja organizuję:
 
04.06.2015r. Dzień Uśmiechu. Godz: 16:30
06.06.2015r. Dzień Żartów. Godz: 17:00
07.06.2015r. Dzień Futra. Godz: 15:00
 
Dni z 13 i 14 jeszcze wam napisze kiedy we wcześniejszych postach. :)
 
Pozdrowionka, Chaikall.

3 komentarze:

  1. Dziękuję, że przybyliście na dzień, było fajnie, dziękuje wszystkim co pomogli (Aniu, Nuć, Wero) ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co za przybycie, fajnie było :P
    A skomentowałam to tak bo na teście z techniki miałam takie samo pytanie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Wydaje mi się, że to na odwrót było, Natalkabedne odgadła 4 zagadkę, a ja tą ze świerkiem.

    OdpowiedzUsuń