1 czerwca 2015

Dzień dziecka

Organizator: chaikall
Opis i screeny: Chaikall
Punkty:  Kailef  2(aktywność), Koffamyszka 1(aktywność), Pokolorowana 1(aktywność), Wojzaml 1(aktywność)
Organizatorom będzie przypisane łączna punktacja pod koniec miesiąca (tak aby nikt nie żądał rangi wcześniej)- dla ciekawskich za to Chaikall ma minimum 10 punktów

Uwaga- będzie premia za najlepiej zorganizowany dzień, aktywność- może coś jeszcze dorzucę- dlatego nie daje teraz punktom organizatorom.Może jeszcze uczestnikom za pomoc lub coś.

DZIEŃ DZIECKA
 
Zauważyłem, że nie ma Znajomej czekałem i czekałem, aż wkońcu zebrałem się na odwagę i o godzinie 19:45 zorganizowałem Dzień Dziecka. Na samym początku wołałem myszki na Pierwszy Dzień miesiąca Marzycieli. Myslałem, że nikt nie przyjdzie ale momentalnie zrobiło się 11 myszek, z czego bardzo się ucieszyłem. Dochodziło nawet do 15. Na początku pusciłem piosenke "Zuzia Lalka nie duża", bo w końcu dzień dziecka no nie? :D
  Pózniej zrobiłem konkurs, na odgadywanie zagadek dla dzieci. Może Znajoma przyzna punkty za pierwsze poprawne odpowiedzi ale nie wiem. Oto zagadki, odpowiedzi na nie i kto je odgadł jako pierwszy

Pózniej zrobiłem tak zwane "Top Bejbi" czyli Top Dziecko. W pierwszej konkurencji myszki miały za zadanie przebrać się za Dziecko i z tej kategorii 4 myszki awansowały do drugiej. Udział w tej konkurencji wzięli: Misiovsxd, Wikusinka, Mrkoleczek, Wojzaml, Wojnalik, Klipus, Pokolorowana, Kailef. Wszystkie myszki były ładnie przebrane, jednak w tej konkurencji jako samotny juror do finału wybrałem Mrkoleczek, Wojnalik, Kailefa oraz Wojnalik. 

  W finale jurorami byli ze mną już Pancerniki i Klipus. Zadaniem finalistów było przebrać się za dziecko płci przeciwnej. Jurorzy wybrali, że wygrywa Kailef, gdyż dwóch jurorów oddało na niego swój głos.
 
 Na sam koniec imprezy jeszcze troche potańczylismy, myszki mi dziękowały za to że im zorganizowałem dzień dziecka, za to im serdecznie dziękuję, że przybyły i bez żadnych efektów ubocznych razem mogliśmy spędzić 1 dzień miesiąca Marzycieli.

8 komentarzy:

  1. Miło, że ktoś zadbał o ten dzień- nie mogłam wejść wcześniej.
    Dziękuję za zorganizowanie dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten podpis na samym dole xdd to wina Maćka i Tomka (Nuciek i Tomekplll) wymarzesz to znajoma? XDD

    Fajnie było ^^'

    Chaikall

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super! Dobra robota Chaikall :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE SZKODA NIE BYŁO MNIE :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie, za mile spędzony wieczór, chociaż nie należę do Waszego plemienia. :')
    Opis imprezy jest fantastyczny,
    również z chęcią wzięłam udział w konkurencji 'Top Dziecko'.
    *Zauważyłam tylko, że na sprawozdaniu jestem zapisana jako Mrkoleczek, ale bardzo mi się do spodobało :'')*

    ~Markoleczek
    ~Plemię: Najlepsze Polskie Myszki, pozdrawia Marzycieli :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było mnie, ale wodzę, że bardzo fajnie się bawiliście :)

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń