22 czerwca 2015

Dzień Ognia

Organizator: Mesmera
Liczba myszek: 10-19
Screeny i opis: Mesmera
Miejsce: Chatka plemienna i room Mesmera

Wcieliliśmy się w myszki z plemienia ognia. Każdy ściągnął futro i zostawił to podstawowe. Ogłosiłam się Królową. Było składanie ofiary. Jednak ofiara okazała się szpiegiem z wrogiego plemienia. Nasz wielki Bu (wulkan) się rozgniewał.
[Victorynka] Wiem kto jest szpiegiem z innego plemienia.
[Mesmera] trzeba odkryć które plemie chciało rozgniewać Wielkiego Bu!
[Mesmera] Musimy zdążyć nim wybuchnie!
[Kiniai] Królowo!
[Kiniai] To było plemie ziemno - trawiaste!
[Mesmera] Trzeba najechać ich ziemie i ich podbić
[Mesmera] dobrze 5 myszy
[Fiszka] co się was tak mało zrobiło
[Mesmera] damy im radę
[Uoraczka] Modliszka gryź!xD
[Mesmera] trzeba złożyć w ofierze wielkiemu Bu!
[Uoraczka] Kury do boju!
[Mesmera] Do ataku!!!
[Mesmera] Wybuchy
[Lekkoduch] pnącza
[Mesmera] o nie D:
[Mesmera] zostałam uwięziona XD
[Mesmera] Poddani moi, wasza Królowa została uwięziona
[Wasylonek] ja już idę
[Uoraczka] Ha!
[Modliszka] Ziemia się nie podda! >:D
[Uoraczka] OGIEŃ UGAŚNIE NA ZAWSZE!
[Mesmera] Królowa się nie podda!
[Lekkoduch] wykorzystamy plemie ognia do wyrobu metali i broni
[Mesmera] Nie poddamy wam się!
[Uoraczka] Modliszka!
[Mesmera] Wielki Bu nas chroni!
[Mesmera] uwolniłam się!
[Mesmera] Zabijemy Ziemne myszki!
[Uoraczka] UMARŁAM!
[Modliszka] Rozgryźli moja pułapkę :(
[Kiniai] Królowo! zabiłyśmy królową ziemi!
[Mesmera] Ona była podpuchą
[Mesmera] Królem jest Lekkoduch!
[Lekkoduch] niech was zimno pochłonie!
[Kiniai] Królowo! Duchy nie mogą zabijać ludzi :D
[Lekkoduch] o nie
[Lekkoduch] pokonali mnie wybuchami serca
[Mesmera] twój duch należy teraz do mnie!
[Mesmera] Wygraliśmy!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Kiniai] Niech żyje wielki Bu i Królowa!
[Uoraczka] Ale kiedyś Plemię Ognia zniknie!
[Mesmera] Złapcie wszystkich z Ziemnych myszek i złożymy ich w ofierze!
[Mesmera] My nigdy nie znikniemy!
[Twisterek] plemie Ziemi przywolywam was
[Kiniai] *łapie Twisterka*
[Twisterek] *wyrywam sie*
[Malinqoffa] złapane :D
[Modliszka] Capnęli mnie
[Twisterek] *uciekam*
[Kiniai] *łapie niezniszczalną liną*
[Uoraczka] Modliszka złapały mnie D:
[Mesmera] Oddamy was Wielkiemu bu!
[Kiniai] Wszyscy Ziemni! Natychmiast pod wielkiego Bu!
[Lekkoduch] jakiś mały
[Mesmera] o Wielki Bu dajemy ci naszych wrogów!
[Lekkoduch] wskakiwałem do większych
[Mesmera] Milcz! D:
[Mesmera] Jak śmiesz obrażać WIelkiego Bu?
[Lekkoduch] sam go stworzyłem
[Mesmera] D;
[Twisterek] Wielki bu zabije cie
[Lekkoduch] moja potęga nie zna granic
[Lekkoduch] jest moim sługą
[Kiniai] To kłamstwo!
[Mesmera] Obrażasz WIelkiego Bu! Zapłacisz za tę zniewagę!
[Lekkoduch] jak mnie pochłonie wróce potężniejszy nież kiedykolwiek
[Uoraczka] To rozkaż mu żeby zgasł!
[Kiniai] *wpycha Lekkoducha do Wielkiego Bu*
 [Kiniai] THIS
[Kiniai] IS
[Uoraczka] Bu, kiedyś się woda zaleje i Ziemia pochłonie!
[Kiniai] SPARTA!
[Mesmera] *wpycha pozostałych ziemiastych do wulkanu*
[Modliszka] Wszyscy zginęli, Bu powinien być usatysfakcjonowany
[Lekkoduch] nie jest, takim go stworzyłem
[Uoraczka] Duch z tego wulkanu będzie za niedługo gdy się odrodzimy i go zgładzimy!

Po śmierci myszek z plemienia Ziemnego udaliśmy się na zwykłe zawody. Ale nadal z tym samym podziałem. Na roomie Mesmera.
Mulodrome
[Lekkoduch] Bu dał nam siłe
[Malinqoffa] chyba jesteśmy słabi
[Mesmera] nie D:
[Modliszka] Bu się wyczerpał, Lekkoduch naładuj go
[Mesmera] Damy radę! Nie poddamy się!
[Lekkoduch] Bu to nie wszystko, trzeba się starać
[Uoraczka] Ha! wygramy to a Bu przegra, buuuuu!
[Mesmera] Nie poddamy się tak łatwo! Lekkoduch jest demonem! Nie damy się demonowi!
[Mesmera] śmiesz twierdzić, że Wielki Bu jest twoim sługą. To słowa demona.
[Lekkoduch] nie on jeden
Wygrało plemie Ziemne dzięki mocy demonicznej Lekkoducha. Przejął on Wulkan Bu, który niegdyś stworzył. Przez co myszki z ognistego plemienia nie miały szans.
Tak zakończył się dzień.
Mesmera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz