5 czerwca 2015

Dzień psów

Pomysłodowca: Lessixd
Organizator: Chaikall (Bo Lessi nie przyszła)
Screeny i Opis: Chaikall
Miejsca: ./room #utility0Chaikall, Chatka Plemienna
Punkty: Uzupełni Znajoma
 
Dzisiaj odbył się Dzien Psa.
Organizatorka nie przybyła, więc wzięłem sprawy w swoje ręce i zorganizowałem ten dzień. Dzień rozpoczął się o godzinie 19:30, skończył się o 21:05. Na początku tradycyjnie zebraliśmy się w chatce i czekaliśmy na gości. Gdy już wszyscy się zebrali, przenieślismy się na room #utility0Chaikall. Na samym początku zorganizowałem konkurs na narysowanie pieska na utility za pomocą komendy: !draw. Oto rysunki myszek, a na dole będą wyniki: 
 








Wygrywa Bubeczga, Drugie miejsce zajmuje Victorynka, a trzecie Gersimi, Kiniai i Myszstella. Wszystkie prace były ładne na swój sposób, każda mnie jakoś zainteresowała, ale zwycięzca, z widocznego powodu jest zwycięzcą, gratuluję. :D
 
Następnym punktem naszego dnia był Top Pies, top model, w którym za zadanie było przebrać, upodobnić się do Pieska. Oto osoby które brały udział w konkursie:
 
Wojnalik
Bubeczga
Wojzaml
Kiniai
Mysialikarr
Myszstella
 
Każda myszka wykonała zadanie w 100%. Razem z Gersimi ocenienialiśmy i byliśmy co do tego zgodni. Do finału awansowały Kiniai, Bubeczga i Wojnalik. 
 
1 miejsce: Wojnalik (19 punktów)
2 miejsce: Bubeczga (14 punktów)
3 Miejsce: Kiniai (11 punktów)
 
Kolejnym punktem imrezy był konkurs.. uwaga... WYTRWAŁE PSY XD. Ja byłem wściekłym panem, a reszta była psami i ja jako wsciekły pan zwalałem myszki z mapy za pomocą kanonów. Myszka, która wytrwała najdłużej wygrywała. wygrał Wojzaml :D
 
Po wytrwałych myszkach przenieślismy się do naszej chatki plemiennej, gdzie zorganizowałem imprezę. Na imprezie największym hitem była piosenka Pieski małe dwa, taniec był nie zapomniany, było super. Później oglądalismy filmiki z małymi pieskami, sluchaliśmy piosenek koreanskiego wokalisty "PSY" i przedewszystkim świetnie się bawiliśmy i za to wszystkim dziękuję. Jeszcze raz dzięki, że przybyliście. :D
 

1 komentarz:

  1. No niestety :P Teraz cały dzień siedzę w ogrodzie, a dziś idę na urodziny przyjaciółki prawdopodobnie na noc więc nie przyszłam. Gratuluję zwycięzcom i organizatorowi jak i Lessi za pomysł :P

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń