7 czerwca 2015

Dzień Futerka

Organizator: Chaikall
Screeny i Opis: Chaikall
Miejsca: Chatka Plemienna, /room Chaikall, #utility0Chaikall
 
Na samym początku chcę podziękować wszystkim tym, którzy brali aktywny udział w moim tak zwanym Marzycielskim tygodniu podczas dni Marzycieli, wkońcu wszystkie ja organizowałem, dziękuje za pomoc, za sam udział, za miłe komentarze w moją strone i za dobrą zabawę! :)
 
Wracając, na samym początku dzisiejszego dnia futra, zebraliśmy się w chatce, gdzie już tradycyjnie ogłaszałem plan dzisiejszego Dnia Marzycieli. Jako pierwsze na dzisiejszej imprezie był konkurs na  Najlepsze futro w Marzycielach.

Zadaniem myszek było wytypować jedną myszkę spośród myszek, które mają takie futerko jak ona i wystawić ja de reprezentowania swojego futerka/kolorku. Zadaniem wytypowanych było opisać swoje futerko, dlaczego je kupili, co w nim fajnego i dlaczego powinno nosic tytuł najlepszego w Marzycielach. Oto wypowiedzi reprezentantów:
 
> [pl] [Youseksiak] No dobrze. Wybrałem ten kolorek , ponieważ jest bardzo fajny i pasuje do mojego stroju. Każdy się ze mnie śmieje widząc taki strój. Jednak ten kolorek jest 2 w ELEKCJI! Kupujcie je i nie Marudźcie!
> [pl] [Kiniai] Jestem prążkowanym świstakiem. Wybrałam to futerko ponieważ ma bardzo ładne kolory oraz ładne przejścia. Ma piękne kręgi na ogonie. Powinno zdobyć tytuł najlepszego iż jest bardzo ładne, słodkie i składa się z ładnych kolorów.
> [pl] [Fileczka] Jest to futerko, a raczej kolorek najtańszy. Wiele myszek, które dostają lub kupują truskawki je kupują, ponieważ jest po prostu ładne. Pasuje do bardzo wielu strojów, jest jasne i przejrzyste. Moim zdaniem jest (i zapewne wielu także myszy) najlepsze...
 > [pl] [Fileczka] ...Z wszystkich kolorków
> [pl] [Agaplx] Wybrałam futerko kościotrupa,ponieważ odzwierciedla trochę moją osobowość-zimną,tchochę nieczułą piętnastolatkę nie radzącą sobie ze swoimi ''problemami''. Uważam, że powinno wygrać bo tak jak 
> [pl] [Emaplx] Ja wybrałam futerko jak ja je nazywam "owieczki". Uważam, że powinno wygrać, ponieważ owieczki są takie mięciutkie i puchate. Futerko to pasuje do wielu uroczych strojów i bardzo ładnie wygląda z pastelowymi dodatkami. Jest białe i cieplutkie na zimę :)
> [pl] [Bubeczga] Dzień dobry tutaj lisek chytrusek! Każda kwoka jest moja żadna nie ucieknie. Czemu wybrałem patrz sam ta rudość to jednak radość. Kto nie chciałby być tym słodkim liskiem? Brzuszek bialutki Nosek czarniutki. Powiem Ci w sekrecie ten fur jest najlepszy we
> [pl] [Bubeczga] wszechświecie. Wybrałem go sam i zazdroszczą rudości mi :). Czemu wygram? Zobacz na tego słodkiego liska sam :D!
 
1 Miejsce: Najnowsze futerko. Reprezentantka: Kiniai
2 Miejsce: Kremowy kolorek. Reprezentantka: Fileczka
3 Miejsce: Futerko Śnieżne. Reprezentantka: Emaplx
 
Później poszliśmy na /room Chaikall gdzie było Mulodrome. Futerka z roku 2015 kontra Futerka z roku 2014. 2015 to byli Czerwoni, a 2014 to niebiescy.
Czerwonych reprezentowali: Kiniai, Chaikall, Neonowaa, Wojnalik, Sambesia
Niebieskich reprezentowali: Agaplx, Tinicia, Fileczka, Bubeczga i Emaplx
 
Wszystkie myszki godnie reprezentowały swój zespół, do norki wchodziło od 8 do 10 myszek co mape wiec to świadczy o dobrej grze i wyrównanym poziomie. Ostatecznie wygrały nowe futerka 74:56 z starszymi futerkami.  
 
Później przybyliśmy do chatki Plemiennej gdzie zaczęła się przedostatnia atrakcja dnia. Zadaniem myszek było odgadywanie jakie to jest futerko, poprzez moje sugestie (tzn ja pisałem jakieś zagadnienie, a myszki musiały odgadnąć o jakie futerko chodzi i napisać jego ceny). Zasada była jedna - Kto pierwszy ten Lepszy! Napisze jakie zagadnienie i kto wygrał, w komentarzach macie okazje też spróbować swoich sił i odgadnąć. :)
 
ZAGADNIENIE 1 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W BRAZYLII  - Kiniai
ZAGADNIENIE 2 - KOŃ W PASKI XD - Wojnalik
ZAGDNIENIE   3 - Św Patryk XD - Sambesia
ZAGDNIENIE   4 - KOCHAM CIE <3 - Kiniai
ZAGADNIENIE 5 - MALUJEMY PISANKI - wojnalik
ZAGADNIENIE 6 - Długa szyja - Wojnalik
ZAGADNIENIE 7 - Aj beliw aj kan flaj - Bubeczga
ZAGADNIENIE 8 - Zimno mi -Netwka, Fileczka
 
Potem na sam koniec Dnia była impreza, a przy okazji imprezy konkurs - Wymyśl nazwy dla 3 futerek. W czasie imprezy myszki mi na szept odpowiadały, a o to ich odpowiedzi:
 
> [pl] [Sambesia] to najnowsze: szop wykąpany w czymś fioletowym, to zielone: trawka, lis: coś fajnego, a zarazem rudego
> [pl] [Fileczka] Rózowe ze skrzydłami - Futerko amorka, Pierwsze w łaty - Łaciata krówka, 4 w kolejnosci w sklepie - Futerko ubrudzonego malarza
> [pl] [Kiniai] St. Patric - Koniczynka, Egipskie - Cleopatra, Te obok słonecznego - Drzewne
> [pl] [Netwka] księżycowa mysz (nawiazenie do pingwinów z madagaskaru xd tam był ksiezycowy kot) - 7ksera 400trusek
> [pl] [Netwka] Lemoniada - 7k sera 400 trusek to to co było w konkursie z brazylia zwiazane
> [pl] [Netwka] Zachmurzona myszka - to w chmurki 7k 400 trusek
> [pl] [Dorrien] Białe puszyste to futro Arktycznego Chłodu, tygrysie futro to futerko Niebezpieczeństwo w paski, a ostatnie to futerko Paskowanego Szaleństwa ;D
> [pl] [Youseksiak] Moje Nazwy : New Angel, Strażnik Imperium oraz miękka plama
 
Zwycięzcą za kreatywość - Przede wszystkim jest Dorrien!
 
Potem jeszcze trwała impreza, na której się świetnie bawiliśmy :D Jeszcze raz serdecznie dziękuje za udział w każdym z tych dni. Zapraszam na moje najbliższe dni w następny weekend. 
 
Pozdrowienia Chaikall, życzę udanych Dni Marzycieli w tym tygodniu :)

2 komentarze:

  1. Widzę, że świetnie się bawiliście :D

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Było naprawdę super! :) Pierwszy raz brałam udział w takiej imprezie i nawet udało mi się zdobyć 3 miejsce :D Szkoda tylko, że nie mogłam zostać do końca... Jednak zabawa była przednia <3

    OdpowiedzUsuń