15 czerwca 2015

Dzień Gry Planszowej


Organizator: Mesmera
Pomysłodawca: Mesmera
Godzina: 20:05 - 21:20
Liczba myszek: do 16
Miejsce: Chatka plemienna Typu Trawiastego

Sprawdziłam czy był ktoś z szamków w Marzycielach, niestety nie było, więc całą imprezę do mnie przeniosłam. Pech chciał, że nie mogłam wcześniej wszystkiego przyszykować i ogólnie ciężko mi się pisało. Za co przepraszam uczestników. Zostali zaproszeni sojusznicy Marzycieli. Jak mnie złapali to mieli okazję wziąć udział. Wyszło sporo myszy, więc podzieliłam uczestników na grupy trzy osobowe, by szybciej gra szła. Pytania były związane z Transformice. Było dużo łatwych pytań, niektóre dziwne. Ktoś krzyczał, że ustawione. Wszystkie pytania były wymyślane na bieżąco, Szczurb bardzo mi przy tym pomógł. Myślę, że myszkom spodobała się gra. Następnym razem będzie szybciej przebiegać :). Dzień polegał głównie na przejściu gry przez pierwszą myszkę. Wygrał Krolbuli. Dziękuję wszystkim za przybycie i wytrwałym, którzy zostali.
Osoby, które brały udział:
1. Drivexus, Misicy i Klipus
2. Chaikall, Tasted, Krolbuli
3. Uoraczka, Mirilarime, Myszkoffaa
4. Modliszka, Nishev, Hungrydolph

Królowa Zieleni - Mesmera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz